שניה לפני שהלכת!
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס:
עמוד הבית » קניית קישורים – כל האמת כולה
זה ממש לא מפתיע שקישורים משמשים את גוגל בתור גורם של דירוג בדפי התוצאות של מנועי חיפוש, ככלות הכול מדובר על אמת מבוססת אצל חברות לשיווק דיגיטלי ולקידום אתרים. כאשר מבצעים קניית קישורים מספקת, אתר האינטרנט שלכם נהיה יותר מהימן בהיבט של מנועי החיפוש. ברם, במהלך 2012, כאשר יצא השחרור של עדכון גוגל פינגווין התברר חיש מהר כי קניית קישורים בתשלום עלולה להציב אתכם בפני עונש, כלומר – להעניש את אתר האינטרנט שלכם. מכך יוצא, שקניית קישורים שנועדה לחזק את הדירוג בגוגל עשויה כיום לגרום לנזק לטקטיקות של קידום באינטרנט. בשל עובדה זאת, מנועי החיפוש כיום הרבה יותר רגישים בדבר זיהוי של טכניקות SEO של כובע שחור ושל כובע לבן. הדבר הביא לכך שבעלי אתרי אינטרנט הסירו בעליל קישורים שאינם איכותיים מאתרי האינטרנט שלהם, וזאת על מנת שגוגל לא תסמן אותם. מה שהפך את כל נושא קניית הקישורים ליותר יקר וללא אפקטיבי. יחד עם זאת, ניתן לבצע קניית קישורים בצורה הנכונה, באפשרותכם ליהנות מתנועה אורגנית, תוך כדי בנייה של קשרים עם כל מיני אתרי אינטרנט. הבנת ההבדלים של מה שלא נכון ומה שכן נכון סביב הנושא של קניית קישורים נכנסים תסייע לכם לקבוע מה יש לעשות בשביל לשפר את תחום אסטרטגיית השיווק וקידום אתר האינטרנט שלכם.
באופן הכי טבעי, גוגל מעוניינת שכל עניין בניית הקישורים שלכם יתרחש בצורה אורגנית, ואף שקניית הקישורים תמורת תשלום לא תיחשב בתור חלק אינטגרלי מבניית קישורים אורגנית. כאשר שוחרר לאוויר עדכון הפינגווין של גוגל, כי אז בניית הקישורים האורגנית הפכה להיתכנות של ברירת מחדל, לעומת שירותי קניית קישורים בתשלום. ועל מנת שתבינו מה ההבדל בין שניהם, נסקור כעת כל אפשרות, על כל המשמעויות שלה. ונתחיל עם בניית קישורים אורגנית –
קניית קישורים נכנסים הייתה אסטרטגיה מקובלת להשיג קישורים נכנסים איכותיים פעם. אך בני האדם מתחילים לעשות שימוש בה לרעה ולהשתמש בה אך ורק למטרות בניית קישורים. הבריות התחילו לשלם בגין קישורים בכמויות גדולות אף במידה והקישורים אינם קשורים בכלל לנישה שלהן. ככלות הכול, מדובר על רשלנות שעשויה לפגוע בקידום אתרים ובדירוג אתר האינטרנט שלכם. זאת למעשה הסיבה שההנחיות למנהלי אתרים של גוגל כללו תכניות קישורים כחלק מהדברים שיש להימנע מהם. אך קיימות דרכים יותר ריאליות לקנות קישורים נכנסים מקובלים ומכובדים באמצעות מנועי החיפוש. טכניקות שכאלו נחשבות כאפקטיביות עד היום ועדיין נמצאות בשימוש בקרב עסקים מבוססים. אתם יכולים לבצע קניית קישורים דרך, כמו לדוגמה – פוסט ממומן, שליחה של מוצרים או של שירותים בחינם בתמורה לקישורים, ערך כספי, עריכה של נישה או של מיקום קישורים, פוסטים של אורחים, ביקורות של מוצרים, וכיוצא בכך.
במידה ואתם כמו מרבית בעלי העסקים, ואתם ממש לא יכולים להרשות לעצמכם לא לעבור את כל התהליך של בניית קישורים, שנחשב לממש ארוך במידה ניכרת, אתם עשויים פשוט לבצע קניית קישורים נכנסים. זה יחסוך לכם המון זמן. באם אתם באמת מעוניינים לעבור תהליך ארוך וסיזיפי של בניית קישורים, ייקח לכם הרבה מאוד זמן לעבור את כל מה שאתם צריכים. הדבר מקבל משנה משמעות במידה והעסק שלכם חדש בתעשיית השיווק הדיגיטלי. אתם פשוט לא יכולים להמתין עד שהקישורים יבואו באופן טבעי. זאת בהחלט הסיבה שבני האדם קונים קישורים כדי לחסוך זמן יקר. אם אתם קונים את הקישורים במקום, ייקח לכם הרבה פחות זמן באופן משמעותי להשיג את הקישורים. הדבר נובע מהעובדה שאתם למעשה מדלגים על כל השלבים האחרים לבניית קישורים באמצעות קניית קישורים.
התעשייה הזאת של קנייה ומכירה של קישורים מעולם לא הייתה כל כך פעילה, והיא בהחלט הפכה במציאות העכשווית לשם דבר. פעילות שכזאת פותחת הזדמנויות רבות לאנשים שחפצים לשפר את אתרי הסטארט אפ שלהם. כיום ישנן היתכנויות גמישות יותר לבחירה. אתם יכולים לבחור בהתאם למסגרת התקציב שלכם, לנישה, לדירוג מנוע החיפוש ולגורמים נוספים בשביל לבחור לאיפה לקשר. כל עוד קניית קישורים רלוונטית לאתר המארח, אתם עשויים לקנות קישורים נכנסים איכותיים כדי להגביר את התנועתיות באתר האינטרנט שלכם.
הדבר הכי טוב שמתקשר בהכרח אל קניית קישורים נכנסים הוא העובדה שאתם משתפים קהלים. אפשרי לגשת לדף הבית שלכם דרך הקישור האחורי. בשל כך, אתם צוברים תנועה על סמך התנועה של אתר האינטרנט עם הקישור שלכם. ברם, די חשוב להבהיר בזאת, כי יצירה של קהל משותף רנטבילית רק אם תספקו תוכן שיעזור לו. הדבר הראשון שיבדקו באתר האינטרנט שלכם זה התוכן שלכם. עליכם לוודא כי לא יהיה חסר לכם בהיבט הזה.
למרות שאין כל ספק ביתרונות של קניית קישורים, יש בה אף סיכונים למי שלא מבצע זאת היטב. במקביל לצעדים שגויים פשוטים, בעצם תחפרו בור לאתר האינטרנט שלכם. במקום שתקצרו את הפירות ששתלתם, בהכרח תמצאו את עצמכם נכנסים לתוך מלכודת, שתעלה לכם במנעד נרחב של משאבים, זמן או כסף, שקשה להתעלם ולבטל אותם כליל. בשל כך, בשביל להימנע מלהיתפס באותן מלכודות בזמן של קניית קישורים, יש לעשות זאת ללא משיכת תשומת הלב של גוגל, מה שיביא להתחמקות מענישה ולשמירה על מהימנות של אתר האינטרנט שלכם. לפיכך, נציג בפניכם את ארבעת הטעויות, שטוב תעשו באם תימנעו מלעשות אותו, על מנת לשפר את דירוג אתר האינטרנט שלכם בתוצאות החיפוש –
מומחים לשיווק דיגיטלי גילו שקיימות דרכים לבנות קישורים באופן טבעי, כמו למשל – פוסטים אורחים וכן עריכות נישה. חשוב לדעת כיצד לעשות זאת בדרך הכי נכונה בשביל להימנע מעונש על ידי מנועי החיפוש. הנה הדרכים הנכונות לבצע קניית קישורים ולהקטין את הסיכונים –
קניית קישורים נכנסים משמעותה בעצם שאתם משלמים לאתר אינטרנט אחר כדי להוסיף קישורים שמפנים לאתר האינטרנט שלכם. קישורים אחוריים מגיעים בצורות שונות, לרבות – ביקורות מוצרים, בלוגים, פוסטים ממומנים, פוסט אורח, וכיוצא בזאת.
אתם יכולים להתעלות מעל למתחרים שלכם על ידי קניית קישורים מוסמכים. באופן הזה תגדילו את התנועה לאתר האינטרנט שלכם, תשפרו את החשיפה, תשפרו את דירוג ה-SERP של גוגל, וכיוצא בזה.
המגרעות של קניית קישורים הן, כגון – פרופיל הקישורים שלכם עלול להיות ניזוק, גוגל יכולה להעניש אתכם, אתם עשויים להוציא כסף ולא לקבל הטבות מהקישורים שנוספו.
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס: