3 סיבות למה כדאי שתעצבו מחדש את האתר שלכם

תוכן עניינים

אתר האינטרנט העסקי שלכם זה המקום בו הלקוחות לומדים להכיר את החברה טובה יותר. אתר שמעוצב בצורה ירודה ולא מזמינה יבעיר בגולשים את הדחף לנטוש את האתר ולא לחזור לעולם. לכל מותג יש אתר אינטרנט ובעידן הדיגיטלי שהתפתח היום, האתר שלכם הוא הרושם הראשונה שהמותג שלכם יעשה על הלקוחות או השותפים הפוטנציאליים. זה המקום שבו גולשים יחליטו האם להשקיע את כספם ואת זמנם ואף אחד לא רוצה להשקיע במשהו שמרגיש מיושן ולא עדכני. לכן, חשוב מאוד לשמור על האתר שלכם עדכני וחדשני ועם העיצוב הנכון שיעשה את הרושם הנכון. לפניכם 3 סיבות מרכזיות מדוע חשוב מאוד לעצב מחדש את האתר שלכם.

עיצוב אתר

3 סיבות לחידוש של העיצוב באתר.

בעלי אתרים בדרך כלל מהססים כשצריך לבצע שינויים דרסטיים כמו עיצוב מחדש של האתר כי הם מבינים שגם השינוי הכי קטן בחווית המשתמש יכול להשפיע על התנהגות הקהל במהלך הגלישה. בנוסף, כל פעולה כזאת מצריכה השקעה של זמן וכסף. מותגים ובעלי אתרים צריכים סיבות ממש טובות כדי להחליט לשנות את העיצוב באתר

1. עיצוב מרהיב יוצר רושם ראשוני מעולה

כולם מסכימים לגבי חשיבות המראה של אתר מקצועי. יצירת רושם ראשונה תמיד הייתה חשובה עבור בעלי אתרים, עסקים וגם לגולשים. הרבה פעמים אנחנו שופטים ספר לפי הכריכה שלו. כשזה מגיע לעיצוב אתרים אפשר לראות שהעקרונות הללו לא מיושמים כמו שצריך. אתרים עסקיים צריכים לשדר רצינות ולבטא את עמדת החברה החוצה כלפי הלקוח. לוקח פחות משנייה לגבש דעה על עסק או מותג מהצצה בעמוד הבית שלו. אתרים מרושלים שעוצבו ביומיים או שלוש של עבודה לעולם לא יצרו תחושה של עסק רציני ומחייב. אם באתר האינטרנט של חברה יש עיצוב מרושל, חוסר עקביות, כפתורים שלא עובדים, שגיאות כתיב וחוסר במבנה ובסדר גורמת ללקוחות אי נוחות ומזרזת את היציאה שלהם מהדף ומעבר למתחרים. הסיבה הראשונה לעצב מחדש את האתר שלכם היא לעשות רושם ראשוני טוב.

2. עיצוב איכותי מגדיל את ציפיות הלקוח (וגם את ציפיות התשלום שלו)

איכות העיצוב באתר שלכם צריכה להתאים לטווחי המחירים של המוצרים או השירותים שלכם. מותגי יוקרה יבצעו שינויים תכופים בעיצבו האתר שלהם כדי לחדש ולהתעדכן בצורה שוטפת. כשגולש נכנס לאתר מסוים והאתר נראה יוקרתי הוא גם מעריך את המוצר והשירות במבט ראשוני כיוקרתיים. תארו לכם שנכנסתם לחנות פיזית מלאה באבק עם מוכר שלבוש בגופיה וכפכפים שמנסה למכור לכם שעון ב-5000$, האם תקנו ממנו את השעון? כמובן שלא. האינסטינקט הראשוני עוד לפני שרוכשים את המוצר או השירות הוא לבקר את החוויה הכללית, ובאינטרנט – מדובר באתר ובדף הבית. כשהמותג מוכר דברים זולים ולא רוצה לייצר לעצמו מיתוג יוקרתי גם עיצוב אתר בסיסי יכול להספיק, אבל אם אתם מכוונים גבוה יותר ולא תעשו את המאמץ של עיצוב האתר מחדש כדי ליצור את התמונה לה הלקוחות הפוטנציאליים מצפים, לא תפגעו בציפיות הלקוח וכנראה שהוא יעדיף לעבוד עם חברה אחרת. הסיבה השנייה לחידוש העיצוב באתר היא לקבוע רף ציפיות גבוה ללקוחות.

3. עיצוב אתר ברמה גבוהה מבסס את אמון הלקוחות במותג.

קשה לדעת מתי בוצע שינוי או עדכון באתר מסוים, אלא אם כן עולים בו פוסטים עם תאריכים עליה םוככה יודעים שהאתר עדכני. גולשים חדשים לא יכולים לדעת מיד אם האתר מתוחזק או שהוא לא שונה אף פעם. עיצוב אתרים מיושן מעלה דגל אדום. לקוחות פוטנציאליים יתקשו לסמוך על חברה שלא מצליחה לעצב בצורה מודרנית את האתר או לעדכן באופן שוטף את התוכן. אם לחברה יש מתחרים רציניים בנישה שלה, סביר להניח שהגולשים שהגיעו לאתר שלה כבר עברו בכמה אתרים של מתחרים לפני כן והעיצוב יכול לעזור לגולש להחליט עם איזו חברה להתחיל התקשרות. אמון בין חברה ללקוח חשוב מאוד, במיוחד שמתבצעת סליקה באתר עצמו. גולשים באתרי אינטרנט נמענים ממילוי טפסים באתרים שנראים מרושלים, קל וחומר ביצוע רכישה עם פרטי אשראי. הסיבה השלישית לעיצוב אתר מחדש היא לבסס אמון בקרב הגולשים שלכם.

איך עיצוב אתר חדש מסייע לעסקים קטנים?

אתר אינטרנט הוא כלי עבודה שימושי מאוד למותגים וחברות אבל גם לעסקים קטנים. לברנדים קטנים אתר משמש בדרך כלל כרטיס ביקור דיגיטלי או חנות מקוונת קטנה. האפשרויות לשימוש של אתרים אינטרנט הם אינסופיות וכל בעל אתר בונה את האתר שלו לפי צרכיו. מה משותף לכל אתר שנבנה הוא שעיצוב איכותי נותן לגולשים שמגיעים אליו תחושה טובה ולכן גם אתרים בסדר גודל קטן של עסקים ומותגים קטנים צריכים להיות מעוצבים על הצד הטוב ביותר כדי לתת את התחושה שלמרות שלא מדובר בחברת ענק,  רמת האכפתיות של בעל האתר היא גבוהה.

לסיכום

עיצוב מחדש של האתר לא נמצא בראש סדר העדיפויות של בעלי מותגים וחברות. זה נגרם בעיקר מחוסר ידע בקשר לתמחור של עיצוב מקצועי וגם מהעובדה שהיתרונות לעיצוב מחדש של האתר לא ברורים. ככל שמחיר המוצר או השירות גבוהים יותר, העסקה נתפסת על ידי הלקוח כמסוכנת יותר. ככל שיש יותר סיכון, כך ללקוח הפוטנציאלי שלכם יהיה קשה יותר להתקדם לשלב הבא בתהליך הרכישה. ההשפעה החיובית של אתר שעוצב מחדש יכולה להיות אפקטיבית ומהירה בחנויות איקומרס ולשדר אמינות באתרי תדמית של חברות וסטארטאפים. מה שמשותף לכל אתר אינטרנט הוא שעיצוב טוב באתר יוצר תדמית נכונה של החברה ושל האנשים מאחריה. 

על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה פרסום ממומן בפייסבוק, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  EasyCloud, חברה שמנגישה שרת אחסון בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

Ymedia חברת לידים

יופה מדיה בע"מ הינה חברת לידים וותיקה ומנוסה בעלת רקורד עשיר בתחום מכירת לידים, עד היום סופקו מיליוני לידים ע"י החברה באמצעות ערוצי שיווק שונים ומגוונים בתחומים תחרותיים. כיום, החברה מנהלת תקציבי מדיה בגובה עשרות מיליוני ש"ח בשנה.

המומחיות שלנו

תחום הפיננסים זה התחום שאנו הכי חזקים בו, בהתחייבות: ביטוח, הלווואות, אשראי, משכנתאות, פנסיוני, ניהול השקעות ועוד.

יצירת קשר
Ymedia קניית לידים
5.0
מבוסס על 41 ביקורות
powered by Google
js_loader

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226