שניה לפני שהלכת!
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס:
עמוד הבית » לידים לביטוח: המדריך המלא לרכישת לידים לביטוחים מכל הסוגים
לידים לביטוח הם למעשה אנשים שהביעו התעניינות לגבי סדר וטיפול בביטוחים שלהם. בענף הלידים לביטוח ישנם סוגי לידים מגוונים ושונים כמו: לידים לביטוחי חיים, לידים לביטוחי בריאות, לידים ביטוחי אלמנטר, לידים לביטוח לגיל השלישי ועוד… ענף הלידים לביטוח מאופיין בתחרות גבוה מאחר ומדובר בשוק עם ריבוי שחקנים וכזה המכיל את השחקנים בעלי התקציב פרסום הגבוה במשק הישראלי (חברות ביטוח, בתי השקעות וכו׳)
קניית לידים לסוכני ביטוח מאפשרת לבעל עסק או מנהל מוקד טלמרקטינג לבוא לעבודה ולנהל סדר יום כשהוא יודע כמה לידים מחכים לו על השולחן בכל בוקר. קניית לידים מאפשרת לעסק לצמוח ולהתקדם: יותר שיחות יוצאות, יותר סגירות, יותר הכנסות. במקום לגשש אחרי לידים בודדים, אפשר באמת לגדול. אם העסק או החברה שלכם מבוססים על הוצאת שיחות ללידים חמים, ואתם מעוניינים להגדיל את הרווחים – המשפטים האלה נכתבו במחשבה עליכם.
במדריך הבא ננסה לתת לכם ערך נטו מהניסיון האישי שלנו בתור מי שנמצא בצד של השיווק, אחרי המון כספים שהושקעו, חסימות של חשבונות פרסום וניסיון של מיליוני שקלים בפלטפורמות המרכזיות שהשוק מציע, אנו מאמינים ששווה לכם להמשיך לקרוא 😊
סוג ליד | פירוט | מחיר |
---|---|---|
ליד אונליין | לידים אונליין מיוצרים באמצעות קמפיינים ממומנים ע"י קניית שטח פרסום ברחבי הרשת (בתוך אתרי חדשות, מדיות חברתיות, תוצאות חיפוש בגוגל ועוד) לידים שמיוצרים באמצעות קמפיינים ממומנים מאופיינים בכוונת רכישה יותר גבוה של הליד הפוטנציאלי מאחר ופלטפורמות פרסום יודעות להגיד ללידים פוטנציאליים כאשר הם בשלים לרכישה, זו הסיבה שכאשר אתם חושבים על מוצר שאתם רוצים לרכוש ואז אתם "לפתע" רואים אותו בפייסבוק או ביוטיוב. | מחיר ליד אונליין ממוצע: 60-120 ₪ |
ליד אופליין | לידים אופליין מיוצרים באמצעות מוקד טלפוני, המוקד מוציא שיחות ללידים חמים / לידים קרים ו/או דטאות של אנשים פוטנציאליים ומציע להם בדיקה לתיק הביטוח, ברגע שהם מסכימים שיחזרו אליהם - נוצר ליד. | מחיר ליד אופליין ממוצע: 60-120 ₪ |
קניית פגישות | פרקטיקה שמאפשרת לסוכני ביטוח לרכוש פגישות מוכנות, מוקד טלפוני עובד על רשימות קרות / חמות ומתאם עבורכם פגישה ביומן. | מחיר פגישה ממוצע: 500-1,000 ₪ |
דטא גולמית | דטא גולמית היא למעשה רשימה של אנשים אשר עשויים להיות מתאימים לשירות שלכם, הדטא מגיעה כפי שהיא ללא טיוב ולכן לא נראת 'ליד'. | מחיר דטא ממוצע: 0.50 אג' - 5 ₪ לרשומה. |
שדה | פירוט |
---|---|
שם | שם מלא של המבוטח |
אזור מגורים | אזור מבוגרים שבו המבוטח מתגורר: צפון / מרכז / שפלה / שרון / דרום |
גיל | קבוצת גילו של המבוטח |
ביטוחים קיימים | אילו סוגי ביטוח קיימים אצל המבוטח: ביטוח בריאות / חיים / סיעודי / תאונות אישיות וכו׳ |
תשלום חודשי בגין הביטוח | כמה משולם כל חודש ע״י המבוטח לחב׳ הביטוח |
אימות SMS | אימות הליד ע״י שלב OTP קוד אימות באסמאס |
הסכמה לתנאי השימוש | אישור המדיניות באתר ע״י המבוטח |
טלפון | טלפון נייד תקני של המבוטח |
יתרון | פירוט |
---|---|
מחיר קבוע | מחירי פרסום משתנים בקצב גבוה, כאשר אתם רוכשים לידים אתם למעשה מקבעים את המחיר שאתם מוכנים לשלם על כל ליד בניגוד לפרסום עצמאית בו אתם חשופים לשינויים במחירים בכל יום. |
קצב אספקה יומי | כאשר מפרסמים בתקציב יומי נמוך הדברים הם דיי פשוטים, המחיר לליד יציב ולא נדרש לתפעל את הקמפיין בכל יום, אבל כאשר מדובר על כמות יומית גבוה ומספר רב של נציגים במוקד, נוצרים אתגרים רבים כמו: חסימת חשבונות פרסום, מודעות שלא מאושרות, מחירי ליד שעולים מעבר לרגיל ותפעול יום יומי שמצריך כבר עובד במשרה מלאה והכי חשוב, נציגים שלפעמים יושבים ולא עושים כלום כי אין להם עבודה, כאשר אתם קונים לידים אתם למעשה מצליחים לייצר וודאות ובכך לייצר צמיחה ולהמנע מהאתגרים הללו. |
מחיר לליד אטרקטיבי | יצירת לידים לביטוח דורש מיומנות והמון סבלנות, ברוב המקרים המחיר שיעלה לכם לייצר ליד בתוספת הזמן שהקדשתם לכך יהיה גבוה יותר מלקנות את הליד מוכן. אחת הסיבות לכך היא שחברת לידים עובדת עם תקציב גבוה המאפשר לה לצבור הרבה דטא בחשבונות הפרסום, כאשר יש כמות גבוה של דטא ניתן לייצר עלות ליד נמוכה יותר. סיבה שניה היא שכאשר מייצרים לידים לביטוח נדרש להיות ״על זה״ רוב סוכני הביטוח עסוקים בלהיות סוכני ביטוח ופחות בשיווק ורכישת מיומנות ביצירת לידים לביטוח, מכאן נובע הפער. |
סינון לידים שלא רלוונטים לכם | כאשר אתם מפרסמים בעצמכם, קשה מאד לסנן לידים שאינכם הייתם רוצים לקבל, לדוגמא: לידים בגיל מבוגר או בלי ביטוחים. כאשר אתם רוכשים לידים ניתן להגדיר מראש עם ספק הלידים סינונים שמראש קבעתם עליהם. |
וודאות עסקית | אולי היתרון החשוב ביותר, עסק הוא אורגניזם שחייב וודאות, כאשר אתם קונים לידים אתם מקבלים וודאות, עסק בתחום הביטוח חי בשולי רווח קטנים מאד ותזרים מזומנים הוא קריטי עבורו, ברכישת לידים אתם יודעים להאריך ולצפות מה יהיה בחודש הבא. |
1. בחרו במשפך השיווק הנכון – לכל סיר יש מכסה, ולכל לקוח בתיק הנפרעים שלכם יש פלטפורמת פרסום נכונה. לא כל מקור טרפיק של לידים הוא איכותי, למשל, מודעת איסוף לידים בפייסבוק תביא לכם תנועה פחות איכותית מאשר כתבת תוכן שמעבירה את הלקוח תהליך, לשם כך עליכם לבחור במשפך הנכון
2. הפולואפ הוא המלך – איך שתרגילו את סוכני המכירות שלכם לעבוד, כך הם יעבדו. סוכנויות ומוקדים רבים נופלים על פולואפים ללקוחות, זה נובע מכך שסוכני מכירות רבים רגילים לעבוד רק על לידים חמים ומוותרים מראש על לקוחות פוטנציאליים מהעבר. תנצלו מהלידים שרכשתם את המקסימום. זה ישתלם לכם.
3. תעבדו עם ספק לידים שמכיר את התחום שלכם – כאמור, תחום הביטוח משתנה בקצב גבוה, אתם חייבים חברת לידים איכותית לצידכם שיודעת להישאר יצירתית לאורך זמן, הקריאייטיב פה הוא קריטי, כאשר מרגישים ירידה באיכות הלידים זה אומר שהגיע הזמן לעשות שינויים. חברת לידים טובה, יודעת לעשות את זה על אוטומט.
פלטפורמה | פירוט |
---|---|
Outbrain | פלטפורמה ישראלית לפרסום מסוג native בשפה המקצועית, מאפשרת לכם לפרסם בתוך אתרי חדשות כמו מאקו, ישראל היום, דה מרקר ועוד.. |
Taboola | רבים נוטים לחשוב כי מדובר אאוטבריין וטבולה הם חברה אחת, הדבר איננו נכון, טבולה היא מתחרה של אאוטבריין, בגדול היכולות דומות מאד, השוני העיקרי הוא באתרי חדשות של כל אחת, אצל טבולה תוכלו למצוא אתרים כמו ynet, וואלה, גלובס ועוד. |
Facebook / Instagram | אין תקציב פרסום בלי פייסבוק, בד״כ הפידבק של מפרסמים רבים הוא שהאיכות ליד היא נמוכה יותר, אבל הדבר תלוי רק בכם, ככל ומסע הליד ארוך יותר תוכלו לפגוש ליד איכותי יותר |
גוגל מציגה ייעילות טובה מאד בקמפיינים מסוג חיפוש, רבים בענף הביטוח משתמשים בגוגל לקמפיין 'הר הביטוח' בו בעצם מקדמים ביטויים כמו 'הר הביטוח' וכו' וכך מצליחים לייצר לידים זולים אך לא איכותיים במיוחד. גוגל מספקת תוצאות מעולות אם משתמשים בה נכון, ניתן להשתמש בה לקמפיינים רבים ומגוונים. |
|
TikTok | כוכב עולה בתחום הפיננסים, רבים מהגולשים אינם כבר רק צעירים, מניסיוננו קמפיינים מסוג ריטנשיין ושיווק מחדש מאפשרים לידים במחירים טובים. |
בסוף, האתגר המרכזי של כל סוכנות היא להגיע למעמד מכירה מול הלקוח, כל פלטפורמה מציגה ביצועים שונים וכל משפך שיווק יכול להשיג תוצאה שונה, בשביל לקבל את התוצאה המיוחלת המסר חייב להיות מדוייק – הלקוח חייב לדעת שסוכן הולך להתקשר אליו. ברגע שלליד לא מספיק ברור מה הוא עבר במשפך השיווק ואם הוא הסכים בכלל שיתקשרו אליו – כאן מתחילים הפערים. חשוב מאד ברמת התיאום ציפיות שלכם מול חברת הלידים – להבין איזה תהליך הלקוח עובר לפני שאתם יוצרים איתו קשר.
כמה נקודות חשובות מניסיוננו שיכולים לחסוך לכם הרבה כסף:
א. וודאו ממי אתם קונים את הלידים ואיזה יד אתם. לעיתים יש סוחרי משנה שרוכשים לידים מאנשי שיווק ומוכרים אותם לכם, בגדול אין עם זה בעיה כל עוד הלידים איכותיים, אבל כאשר אתם חווים בעיות איכות – למי שקניתם ממנו אין מושג מה מפורסם בד"כ ולא יוכל לתת לכם תמיכה.
ב. דברו עם סוכני ביטוח אחרים שרוכשים מאותו ספק – אין כמו לדבר ולהתייעץ עם סוכנים שכבר רוכשים לידים לביטוח, מעבר לזה שאתם יכולים להימנע מליפול על חברת לידים לא טובה, אתם גם יכולים לקבל עצות מכירה חשובות מסוכנים וסוכנויות שכבר רצות ומכירות את המספרים והמתודולוגיות לסגירת עסקאות.
ג. יוצא לנו לעיתים קרובות לשמוע מלקוחות על מקרי עוקץ כאלו ואחרים, אפשר להמנע מכך בקלות, באמצעות אתרים כמו Checkid, דן אנד ברדסטריט ועוד רבים שבעצם אוספים מידע עסקי על חברות. אפשר בקלות לזהות אם יש בעיות משפטיות בחברת הלידים, לפעמים, הנורות אזהרה כל כך בוהקות ובדיקת פשוטה יכולה לחסוך לכם אנרגיה וכסף.
סוג הליד | לידים ביטוח בריאות | לידים ביטוח חיים | לידים ביטוח משכנתא | לידים ביטוח סיעודי |
---|---|---|---|---|
מחיר לליד | 60-120 ₪ | 60-120 ₪ | 70-120 ₪ | 40-60 ₪ לליד |
בלעדי/מחולק | ליד בלעדי | ליד בלעדי | ליד בלעדי | ליד בלעדי / מחולק |
התחייבות בהזמנה | 50 לידים | 50 לידים | 50 לידים | 100 לידים |
שדות | שם, טלפון, גיל, אזור מגורים, תשלום בחודש, קוד אימות SMS | שם, טלפון, גיל, אזור מגורים, תשלום בחודש, קוד אימות SMS | שם, טלפון, גיל, אזור מגורים, תשלום בחודש, קוד אימות SMS | שם, טלפון, גיל, אזור מגורים, תשלום בחודש, קוד אימות SMS |
ישנם 3 מודלים מרכזיים שסוכנויות ביטוח משתמשות בהם כיום:
1. מוקד טלפוני – מכירה ישירה מול לידים בטלפון, יכולים להיות קרים או חמים, במודל הנ״ל מי שמבצע את השיחות חייב להיות איש מכירות משופשף מאד, אחרת אין היתכנות.
יתרון: מודל סקיילבילי, תהליך מהיר ללא חיכוך.
חיסרון: מח״מ של לקוח קצר יותר.
2. תיאום פגישות – מתאמי פגישות מבצעים טיוב טלפוני ללידים, מוודאים שהם מתאימים ואף מוציאים להם דוח הר הביטוח / מסלקה פנסיונית בשביל לחסוך לסוכן זמן.
יתרון: לקוחות איכותיים יותר, חוסך לסוכן זמן על לקוחות לא רלוונטיים.
חיסרון: מייצר חיכוך גבוה יותר בתהליך (הגעה לפגישה למרות שלא בטוח תהיה סגירה), מתאמי פגישות לא יודעים להמיר מספיק טוב עקב פערים מקצועיים ושורפים לידים.
3. מוקד מכירות חיצוני – העברת לידים למוקד מכירות חיצוני של חברת הביטוח מאפשר לסוכנויות לבצע צמיחה מהירה יותר מבלי להתעסק בניהול עובדים.
יתרון: מאד יעיל, מאפשר צמיחה מהירה.
חיסרון: הרבה פעמים הנציגים שעובדים במוקד הם שכירים שלא מבינים ברמה העסקית את העלויות הנלוות ולכן מוכרים בתפוקה נמוכה ולא יודעים למקסם את הלידים שמקבלים.
העולם העסקי איננו יציב ובטח שאיננו ודאי. קניית לידים נותנת לחברות ביטוח ולמוקדי מכירות וודאות שאי אפשר להדביק לה מחיר. כך יכול כל מנהל להתכונן לכל יום עבודה באופן מדויק, כי הוא יודע כמה לידים הוא יקבל, מה איכותם – וכמה אנשי מכירות הוא צריך להביא למשמרת.
הלידים מחכים לו במחשב, באופן מסודר, והוא יכול להדפיס אותם או לחלק אותם דיגיטלית לצוות שלו. איך שמתאים לו. העסק כולו מתנהל בצורה טובה יותר, כשהמנהלים מצויים עם האצבע על הדופק, וקל להם לתכנן, לקחת החלטות ולנטר את הפעילות השוטפת.
תשובה קצרה: פשוט, ברגע שחייגתם לליד, במידה והוא לא יהיה בלעדי, הוא יגיד לכם שחזרו אליו כבר…
תשובה מפורטת: במידה וליד בלעדי, כל עוד חזרתם אליו במסגרת 4 שעות ראשונות מרגע השארת הפרטים הסיכוי שמישהו יגיד לכם שדיברו איתו כבר שואף ל-0%, יחד עם זאת, כדי לדעת שליד חדש בממוצע שוכח שהשאיר פרטים לאחר 4 שעות בלבד, אנשים נוטים לחשוב שהזמן הזה הרבה יותר ארוך אבל לא.
בסוף חשוב להבין כי אתם לא לבד בשוק, וברגע שכל אדם מבצע פעולות יזומות בדפי נחיתה שקשורים למוצר שלכם הוא הולך לראות עוד הרבה מאד מודעות, במידה ולא תהיו זריזים, הסיכוי שהלקוח הפוטנציאלי שלכם יעבור למתחרים עולה משמעותית.
עולם הביטוחים נוגע לכל אדם בישראל, ולכן חשוב להתמקד ברכישת לידים בלעדיים לחברה שלכם. זאת לעומת לידים שנמסרים למספר חברות במקביל, ואין לכם בלעדיות עליהם. רגע אחרי או גרוע מכך – רגע לפני שאיש המכירות שלכם משוחח איתם, סוכן ביטוח מחברה אחרת מדבר איתו. התוצאה: לידים מתוסכלים, שמוצפים בשיחות מחברות שונות, שמציעות את אותו המוצר באותו התחום. אלו לא לידים שרוכשים.
לידים בלעדיים הם שלכם ורק שלכם. הם לא ניתנו במקביל לאף גורם, עסק, מוקד או חברה שעוסקת בביטוח. הסיכוי של אנשי המכירות שלכם לבצע מכירה במצב הזה עולה פלאים, ואתם רוכשים מוצר טוב ויעיל עשרות מונים. חברת פרסום מקצועית מוכרת לידים בלעדיים בלבד.
לידים איכותיים הם לידים מסוננים ומפולחים. במסגרת המשפך השיווקי שדרכו הם זורמים, הם עוברים מספר שלבי סינון שונים, ולבסוף עונים על מספר שאלות אישיות. כך לא מתקבלים רק פרטים אישיים יבשים, אלא אנשים רלוונטיים לתחום הביטוח. אנשים שמתעניינים ברכישת ביטוח או שכבר מעוניינים לבצע רכישה. בסיום שלבי הסינון והמענה לשאלות, חברת הפרסום יודעת מי נמצא מאחורי הליד ויכולה לסנן את הלידים האיכותיים והרלוונטיים מאלו שהם לא.
הלידים מגיעים באמצעות כתבות המפורסמות באתרי החדשות המובילים והמרכזיים בישראל. הקהל מטורגט ונבחר בקפידה, על פי מספר פרמטרים שדרכם הוא מפולח, ורק הקהל הזה זוכה להיחשף לכתבות. אלו כתבות עומק, כתבות שמעניקות ערך לקורא, ולאחריהן הוא יכול לומר לעצמו שלמד משהו. בסיום הקריאה, הוא מוזמן לענות על שאלון סינון דיגיטלי ולהשאיר פרטים. אחרי שעשה זאת, נולד ליד חדש, כזה שבהמשך התהליך יגיע לסוכן ביטוח שיתקשר לסגור אותו.
כמו שהחיים לא לגמרי בטוחים, וצריך ומומלץ לרכוש ביטוח חיים, ביטוח רכב, ביטוח בריאות – כך גם עסק יכול ליהנות מרכישת ביטוח. לידים הם תעודת הביטוח הטובה ביותר לעסקים וחברות שמסוגלים להוציא כמות גדולה של שיחות בכל יום. לעסקים וחברות שרוצים לגדול מחד, אבל לא להעסיק אנשי מכירות לשווא מאידך.
החברה שלנו – Ymedia, הינה חברת פרפורמנס (Performance), שמספקת לא שירות, אלא ביצועים. אנחנו מוכרים תוצאות במטרה להפוך עם הזמן לשותפים מלאים בחברות שלהן אנחנו מספקים תוצאות. עשיית עסקים היא כמו טנגו – צריך שניים, ובמקרה הזה – צריך ששני העסקים ירוויחו ויצליחו. אנחנו מזמינים אתכם לרקוד איתנו כל הדרך להצלחה.
עלות ליד ביטוח משתנה בהתאם לסוג הליד:
בסופו של דבר יחס ההמרה ייקבע ע״פ מסע הליד, התוכן שהוא קורא וכמובן הסוכן שמדבר איתו.
המערכת שלנו עובדת בצורה אוטומטית כך שברגע שליד משאיר פרטים הוא עובר באותו רגע אל האזור האישי שלכם עם הפרטים שמילא.
בגדול אין הגבלה לכמות יומית, בין 1-100 ליום משהו שבד״כ סוכנים / סוכנויות לוקחים וזה תלוי באופי המוקד, כמות אנשי המכירות ושיטת העבודה.
קיימים המון דרכים לייצר לידים לביטוח, הדרכים האהובות עלינו הן דרך כתבות תוכן ממוקדות תוכן כאשר כלל הלידים עוברים דרך שאלון אימות שמסנן את הלידים הלא רלוונטיים.
בד״כ לא נהוג להגדיר שעות ספציפיות לקבל הליד מאחר ולא ניתן לצפות מתי האדם ישאיר פרטים, יחד עם זאת, 80% מהלידים בד״כ מגיעים בשעות הבוקר / צהריים.
קצב הלידים שאתם רוצים שיעבור בכל יום נקבע על ידכם מראש, בכל השהיה / המשך / עדכון, ניתן לשלוח לנו מייל.
זמן יצירת הליד = זמן ניתוב הליד
ברגע שמישהו משאיר פרטים הוא עובר מייד אליכם
בן 32, מומחה ליצירת לידים. בעל ניסיון של מעל 10 שנים בשיווק דיגיטלי ואחראי לניהול תקציבי מדיה של עשרות מיליוני שקלים.
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס: