לידים לסוכני ביטוח

לקניית לידים מלאו את הטופס:
לידים לסוכני ביטוח

עבור סוכני ביטוח רבים, יצירת לידים היא חלק מכריע מהעבודה. יש הסבורים כי מציאת לידים חדשים יכולה להיות משימה מרתיעה, במיוחד בשוק תחרותי מאוד. במאמר זה, ננסה להפריח את הסברה הזו ונציע כמה טיפים מעשיים ליצירת לידים מוצלחים עבור סוכני ביטוח.

כל הדרכים להשגת לידים לסוכני ביטוח

ישנן דרכים רבות להשיג לידים לסוכני ביטוח כשאלו רק חלק מהם:

  • ספקי לידים – חברות המספקות לידים
  • המעגל הקרוב – מדובר בלידים המגיעים ממעגל המכרים, כמו חברים ומשפחה
  • יצירת לידים חדשים ונוספים – דבר לו חשיבות רבה. 

בכתבה מוצגים 3 טיפים מנצחים שיעזרו לכל סוכן ביטוח להשיג ולייצר לידים. האפשרויות הן כמובן רבות ומגוונות כאשר שלושת הטיפים שנציג הם מהבולטים ביחס עלות/תועלת שלהם, כלומר, תפוקת הלידים ביחס למאמץ שהושקע בהשגתם, ולכן נחשבים ככלים נוחים וזמינים ליצירת לידים.

3 טיפים מובילים להשגת לידים עבור סוכני ביטוח

#טיפ ראשון: תהיו חברתיים

השימוש במדיה החברתית הינו קריטי.

הנוכחות שם היא משמעותית גם עבור סוכני ביטוח. פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדאין יכולות להיות כלים רבי עוצמה ליצירת לידים. ניתן להשתמש במדיה חברתית כדי לבנות את המותג, להתחבר ללקוחות פוטנציאליים ולשתף תוכן בעל ערך.

כיום, ניתן לראות בצורה פשוטה מה המתחרים שלכם מפרסמים בצורה ממומנת באמצעות Ads library בפייסבוק, נכנסים ומקישים את השם של המתחרה וניתן לראות את כל המודעות שלו, יכול להביא לכם רעיונות טובים לשיווק

לדוגמא:

#טיפ שני: תהיו נוכחים ברשתות ומחוצה להן

השתתפות באירועי רשת מקומיים יכולה להיות דרך מצוינת ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולבנות קשרים עם אנשי מקצוע אחרים בענף. מומלץ להיות מוכנים לדבר על השירותים המוצעים בצורה תמציתית ומשכנעת.

שיתופי פעולה עם יועצי משכנתאות לדוגמא, הוא ערוץ שיכול לספק לכם לקוחות בצורה שוטפת בעלות אפסית, שיתופי פעולה עם מועדוני לקוחות כאלה ואחרים גם כן.

#טיפ שלישי: תנו בחינם!

מתן משאבים חינמיים כגון ספרים אלקטרוניים, סמינרים מקוונים או ניירות מודפסים יכולה להיות דרך יעילה למשוך לידים לעסק.

יש להקפיד לקדם את המשאבים החינמיים גם באתר האינטרנט, בערוצי המדיה החברתית ובחומרי שיווק אחרים.

להצליח כסוכן ביטוח

יצירת לידים היא חלק חיוני בהגדלת עסקי הביטוח. על ידי שימוש בשילוב של אסטרטגיות שיווק מקוונות ולא מקוונות, ניתן יכול לייצר לידים לביטוח ולבנות קשרים עם לקוחות פוטנציאליים. חשוב להתמקד בבניית אמון ובמתן ערך ללקוחות, זו הדרך לקריירה מצליחה כסוכן ביטוח.

לקניית לידים מלאו את הטופס:
שאלות ותשובות נפוצות
מחבר המאמר:
חזרה לנושא שעניין אתכם:

שניה לפני שהלכת!

רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,

לקבלת פרטים מלאו את הטופס:

להזמנת חבילת לידים מלאו פרטים:

דברו איתנו

לשיחת ייעוץ מהירה מלאו פרטים או התקשרו:
073-3742226