שניה לפני שהלכת!
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס:
עמוד הבית » קניית לידים
אל תבזבזו זמן, בואו לקבל את הליד המושלם!
ברוכים הבאים לבוטיק הליד, המקום לרכוש לידים איכותיים לקידום עסקים!
ההתחייבות שלנו – להכפיל לכם את כמות המכירות
הדרך שלנו – באמצעות טרגוט מוקפד של לידים איכותיים במודל CPL
הרווח שלכם – תנועה מתמדת של לידים איכותיים למשפך השיווקי ללא התחייבות!
חברת Ymedia מתמחה בהקפצת מכירות של עסקים באמצעות איתור ומכירה של לידים מדויקים ובלעדיים
במגוון רחב של תחומי פעילות וסקטורים:
המקצוענים שלנו יודעים לזהות ליד איכותי, לדלות אותו ולהעביר הלאה.
הפעילות כולה מתבססת על מתודולוגיות שיווק ייחודיות במודל עבודה עפ"י CPL (Cost Per Lead)
דהיינו תשלום רק על תוצר. משלמים רק על מה שצורכים,
בלי התחייבות ובלי משחקים, מצב אידיאלי של WIN–WIN .
למה אתם מחכים? הלידים שלנו רותחים!
מבחינתנו כל ליד הוא כמו דג זהב הנתפס ברשת,
הייחודיות שלנו היא שכאן, לא רק התוצר חשוב, אלא גם החכה.
על מנת לדוג את הליד המדויק והרלוונטי ללקוחות שלנו, אנחנו מספקים ערך.
כתבות תוכן ייחודיות המשלבות מתודולוגיה של פסיכולוגיה צרכנית, עקרונות שיווקיים,
לרבות שאלונים דיגיטליים וכלים מקצועיים נוספים.
הכתבות מתפרסמות באתרים מובילים ובעלי מוניטין ומטורגטות לקהל היעד הרלוונטי בהתאם למיפוי
ולטירגוט מקצועי שבוצע בשלב האסטרטגיה והתכנון יחד עם העסק.
מְעוּלֶהמבוסס על 28 ביקורותקובי אזולאי2023-06-01100% יעילות שירות מקסימלי ממליץ בחוםyaron dekel2023-05-07איזה כייף לעבוד איתו, מקשיב נותן שירות מעולה , לידים ברמה, בקיצור ממש מפרגןבר בן בסט2023-03-16הגעתי לאחר הפניה ממספר קולגות אשר רוכשים לידיים לביטוח. לידיים איכותיים מאוד, אחוז סגירה גבוהה !! מומלץ בחוםOfir Vaknin2023-03-15מספר 1!Zeev Yoffe2023-03-14Highly recommend supplier!Omri Buskila2023-03-14הכי טובים בתחום!
מְעוּלֶהמבוסס על 6 ביקורותממליץAvi Mizrachi2021-12-28אני עובד עם שי מחברת YMEDIA מעל לשנה בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי , פיתוח עסקי וייצור לידים לסוכנות הביטוח שלנו , כבעלים של סוכנות הביטוח כבר למעלה מ 20 שנים וכבעל ניסיון רב בכל הנוגע לתהליכי שיווק , אני יכול לומר ש YMEDIA הם מעולים ,מקצועיים ובעלי הבנה אמיתית בכל הנוגע לשיווק ,אינטרנט ומכירות. שאפו !ממליץMerav Cohen2020-01-07מצויינים! ממליצה בחום! מספר 1 בשיווק ופירסום במדיה !!!ממליץLital Founis2019-06-25מומלץ בחום , סבלנות , שירות , מקצועניםממליץDor Rahamim2019-01-16מומלץ בחום!!! עזר לי מאד בקידום העסק.!ממליץAviel Mesika2017-06-19עזר לי נורא בעסק! מומלץ!ממליץOrya Malka2017-06-19
מנכ"ל מייסד
מנהלת כספים
א׳ הבאת כדור
קופירייטר
מנהלת SEO
מעצבת גרפית
סוכנות Performance עם חוש מפותח לתוצאות.
אנחנו קמים בבוקר והולכים לישון עם מטרה אחת בראש –
לגייס ללקוחות שלנו כמה שיותר ביקושים איכותיים ולסייע להם להגדיל מכירות.
אנחנו יודעים כיצד להוביל מתעניינים פוטנציאלים איכותיים עד לדלת העסק, מתוך הבנה של השוק ויצירה של מסע לקוח מדויק ומדיד.
הדרך שלנו ייחודית ומתמקדת בהגדלת החשיפה והעלאת המודעות,
בניית סקרנות ועניין, יצירת העדפה ובסופו של דבר הגשת ההצעה הטובה ביותר
בטיימינג הנכון, הכול באמצעות תוכן יצירתי, מסקרן ומניע לפעולה.
חברתנו מספקת לידים משנת 2015, המומחיות שלנו הם בתחומים שמבוססים על תוכן כמו פיננסיים, נדל״ן והשקעות, ביטוח, עריכת דין, אסתטיקה, תקשורת ועוד.
מאד משתנה מתחום לתחום, פיננסיים הממוצע הוא בין 60-200₪, בתחומי צרכנות המחירים נעים בין 50-100₪, לקבלת הצעת מחיר היכנסו ללינק
חברתנו מתחייבת לספק ללקוחות שלנו אחריות החזרת לידים שאומרת שבמידה ולקוח טען שלא השאיר פרטים או שהמספר טלפון לא תקין ישנה החלפת ליד.
ליד חם הוא פרטי התקשרות של בן אדם שהועברו לבעל העסק מיד כשהשאיר פרטים, ליד קר זה פרטי התקשרות של בן אדם שהשאיר פרטים בעבר.
מהמון סיבות, בראש ובראשונה זו הוודאות, ברגע שעובדים במודל לידים יודעים בדיוק מה מקבלים ומקבלים שירות שמבוסס על שיתוף פעולה אמיתי מהספק, שנית, זו האפשרות לבצע צמיחה, בודדים האנשים שיודעים להביא כמויות גבוהות של לידים, ולסיכום, זה אחריות, כשאתם משווקים לבד אין מי שיתן לכם אחריות אם דברים השתבשו
בקלות, פשוט מתקשרים לליד, אם הוא עבר לעוד ידיים הוא יגיד לך שדיברו איתו.
כמות מינימום הזמנה משתנה בין תחום לתחום, הכמות מינימום להזמנה מוגדרת אך ורק לבדיקת רצינות הלקוח, ניתן לכל לקוח בכל שלב ובכל הזמנה אפשרות להפסקה / הקפאה ללא התחייבות
0.0000025 מאיות.
הלידים עוברים לייב מהרגע שהבן אדם השאיר פרטים, ככל שתחזרו מהר יותר אל הלקוח הסיכוי שלו לסגור עסקה גבוה יותר.
הכל שאלה של תקציב, אנחנו יודעים לייצר Scale בזמנים קצרים תוך עמידה ביעדי המוקד מכירות.
כל תחום והשדות שלו, אנחנו משתדלים לספק את האינפורמציה המקסימלית בשביל לסגור עסקה, לא רק שם וטלפון, אלא שדות נוספים כמו עיר מגורים, מטרת פניה, גיל ושאלות ספציפיות נוספות.
המודל שלנו מספק וודאות ללקוחותינו, וודאות בקצב האספקה ווודאות במחיר לליד, אין הפתעות. אתם משלמים על מה שסוכם מראש באיכות המקסימלית.
יצירת לידים בתחומים תחרותיים במיוחד היא מאתגרת ודורשת שינויים תכופים במודעות, תוכן ורעיונות יצירתיים, רבים מהלקוחות מעדיפים להתרכז במה שהם טובים ולאפשר לנו לעשות את מה שאנחנו טובים בו.
עולם השיווק בנוי ממשפך שיווקי אליו זורמים כל סוגי הלידים ממגוון המקורות, דיגיטליים וגם כאלה שלא. חשוב שתדעו שיש כמה סוגי לידים:
ליד קר – אנשים או ארגונים אשר מעולם לא יצרו קשר ישיר עם העסק וגם לא הביעו התעניינות ספציפית בשירות או במוצר. אך יש או יהיה להם בעתיד צורך ו/או אינטרס לפנות אל העסק בבוא היום. בקרב ליד קר יש צורך לפעול בזהירות ובעדינות, טיפוח נכון יוביל לאט אבל בבטחה ברגע הנכון את הפוטנציאל לפנות ישירות ולהפוך לליד רותח ובטיפול הנכון ללקוח שמח.
ליד פושר – אנשים או חברות שכבר גילו עניין בשירותים או במוצרים, או בדרך של מעקב פעיל ברשתות החברתיות או כל דרך אקטיבית אחרת שאינה פנייה ישירה (עשו לייק, מילאו טופס מקוון, נרשמו לניוזלטר, השאירו פרטים בדוכן התערוכה או הכנס וכד') מלעשות פיין טיונינג של הצרכים ועוד. סביר להניח שבטיפוח נכון הם יהפכו תוך פרק זמן קצר להיות לקוחות. לקטגוריה הזו נכנסים גם אנשים אשר חיפשו מושג קונקרטי או מוצר מדויק במנועי החיפוש והגיעו לדף הספציפי של העסק (כמו גם למתחרים) ויש "לשאוב" אותם ו"לסחוף" אותם להפוך ללקוחות דווקא כאן ולא שם.
ליד חם – הקטגוריה הכי נחשקת בעולם! מדובר על לקוחות מדויקים העומדים בכל הקריטריונים השיווקיים להפוך להיות לקוחות משלמים. הכוונה היא שהם הביעו התעניינות רצינית במוצר או בשירות, עשו את שיעורי הבית מבחינת סקר שוק, מחירים ושאלו את כל השאלות וכל מה שניתן זה לסיים את העסקה ולגבות את התשלום.
אל תחכו יותר
פן הליד יתקרר!
אנחנו ב – Ymedia יודעים לייצר ולספק לידים בצורה מדויקת ונכונה עם פוטנציאל אמיתי ולא עוד שם ממאגרים עצומים או רשימות שמסתובבות ברשת חופשי.
גנרי, שגרתי, בנאלי או רגיל הן מילים שלא משתמשים כאן,
הלידים שאנו מספקים הם ייחודיים ובלעדיים וכל מה שנותר ללקוח זה רק
לסגור את העסקה!
כל העסקים רוצים לבצע מכירות
כולם רודפים אחרי המרות
אבל מה עם הערך?
Ymedia שמה לה למטרה להעניק ללקוחות תמורה אמיתית,
זאת באמצעות השקעה ביצירה מאסיבית של ערך.
השקה של קמפיינים המבוססים על כתבות מקצועיות מלאות בתוכן אמיתי ואיכותי,
שימוש בפלטפורמות כמו אאוטבריין/טאבולה ושלל אתרים ייעודיים
קידום ממומן ברשתות חברתיות, פרסום מודעות ב – Google ועוד.
Leading you to the perfect Lead
בשוק המהיר והמשתנה של היום, כאשר הכל פתוח ונגיש לכולם והקשב של הלקוחות הולך ונעלם, עסקים חכמים מבינים את החשיבות של השקעה בלידים שיווקיים, השקעה שמגיעה עד ללב ולארנק של הלקוחות הפוטנציאליים. אך לפני שנעמיק פנימה לרזולוציות של יתרונות וניואנסים שיש לעניין הרכישה של לידים, חשוב להכיר קצת את "מגרש המשחקים" השיווקי ואת מחזור החיים של ליד.
בגדול, לידים שיווקיים הם לקוחות פוטנציאליים או אנשים שהביעו עניין במוצרים או בשירותים של חברה או עסק. לידים אלה נוצרים בדרך כלל באמצעות מאמצי שיווק שונים, כגון פרסום, הכנת תוכן שיווקי, קמפיינים במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, אירועים ועוד. המטרה של יצירת לידים שיווקיים היא לזהות לקוחות פוטנציאליים ממוקדים שצפויים להתעניין בהצעות החברה ובסופו של דבר להמיר אותם ללקוחות משלמים.
ליד מושלם מתייחס למונח הנפוץ בתחומים שונים, כגון מכירות, שיווק, עיתונות וניהול קשרי לקוחות. במכירות ושיווק, ליד מושלם מתייחס לגוף פרטי או עסקי העומד בקריטריונים ובמאפיינים הספציפיים של לקוח אידיאלי עבור מוצר או שירות מסוים. קריטריונים אלה כוללים בדרך כלל גורמים כמו דמוגרפיה, תחומי עניין, צרכים, כוח קנייה ופוטנציאל להמרה. ליד מושלם הוא מישהו שיש לו סבירות גבוהה להפוך ללקוח משלם ולייצר הכנסה משמעותית לעסק.
יש כמה וריאציות לליד אופטימלי, זה יכול להיות גם הפניה פוטנציאלית של אדם או גוף אשר הפגינו רמה גבוהה של עניין במוצר או בשירות וסיפקו מידע ליצירת קשר להמשך התקשרות. לידים אלו נחשבים לחמים ומתאימים וסביר שיהפכו ללקוחות משלמים בהשוואה לפניות כלליות או לידים קרים.
ליד חם מתייחס ללקוח או מתעניין פוטנציאלי שהראה רמה משמעותית של עניין או כוונה ברכישת מוצר או שירות. לעתים קרובות הם מסווגים כיעד מהותי שיש לו סיכוי גבוה יותר לבצע רכישה בעתיד הקרוב. לידים חמים נחשבים בעלי ערך לעסקים שכן יש להם סבירות גבוהה יותר להמרה ללקוחות משלמים בהשוואה ללידים בשלבים אחרים של תהליך המכירה.
כאמור, 'ליד חם' מתייחס ללקוח פוטנציאלי שסביר מאוד שיהפוך ללקוח משלם בשל רמת העניין, המעורבות והנכונות שלו לבצע רכישה, זה כולל:
הדרך לליד האופטימלי יכולה להשתנות בהתאם להקשר, לתעשייה ולקהל היעד. עם זאת, ישנם כמה צעדים כלליים שניתן לבצע כדי לשפר את מאמצי היצירה שלהם:
1. הגדרה מדויקת של קהל היעד: להבין מי הלקוחות האידיאליים, הדמוגרפיה, ההתנהגויות ונקודות הכאב שלהם. ללא ספק זה יעזור להתאים את מאמצי יצירת הלידים בצורה יעילה יותר.
2. יצירה של תוכן בעל ערך: מומלץ לפתח תוכן באיכות גבוהה כגון פוסטים בבלוג, סרטונים, סמינרים מקוונים וספרים אלקטרוניים, חומרים אשר נותנים מענה לצרכים של קהל היעד ומספקים פתרונות לבעיותיו. זה ימשוך לידים ממוקדים שמתעניינים באמת במה יש לעסק להציע ולבסוף סביר להניח שיהפכו ללקוחות.
3. יישום אסטרטגיות SEO: חשוב מאוד לבצע אופטימיזציה של האתר והתוכן למנועי החיפוש, כך שקהל היעד יוכל למצוא את העסק בקלות כאשר הוא מחפש מילות מפתח רלוונטיות. זה בהחלט עוזר להניע תנועה אורגנית וליצור לידים בעלי ערך.
4. לעשות שימוש במדיה חברתית: מומלץ מאוד לנצל את פלטפורמות המדיה החברתית שבהן קהל היעד הרלוונטי פעיל. חשוב לייצר תוכן מותאם פלטפורמה, לשתף בצורה חכמה וממוקדת, ניתן ליצור קשר עם הקהל במגוון שיטות ואופנים לרבות הפעלת מודעות ממוקדות כדי למשוך את תשומת ליבם ולהוביל אותם לאתר ומשם לנתיב רכישה.
5. בניית אמון: דרך נכונה לחמם את הקשר עם הקהל הפוטנציאלי הוא מערכי בניית אמון ובנייה של "מגנטים" לרבות התנסות ללא עלות, תבניות עבודה או מדריכים המספקים ערך נוסף, ועוד רעיונות יצירתיים, בתמורה לפרטי הקשר של המבקרים, מה שעוזר לבנות רשימת תפוצה ובסופו של דבר גם ליצור לידים.
6. הרחבת כלי השיווק לרבות דפי נחיתה: חשוב ליצור דפי נחיתה ייעודיים למגנוט ולכידת מידע מלקוחות פוטנציאליים אשר מתעניינים בעסק/מוצר/שירות. דפים אלה צריכים לכלול קריאות לפעולה ברורות ומשכנעות, call for action אשר מדגיש את היתרונות של ההצעה הספציפית ובמקביל מסייעים למבקרים לשלוח את פרטי הקשר שלהם.
7. ביצוע של אופטימיזציה בתהליך לכידת לידים: חשוב לוודא שטופסי לכידת הלידים פשוטים וקלים למילוי, תוך מזעור החסמים עבור הלקוחות הפוטנציאליים שיעדיפו לא להשאיר פרטים. מוטב לבדוק וריאציות ומיקומים שונים של טפסים אלה כדי למקסם את ההמרות.
8. טיפוח ושימור הלידים: ברגע ש"תופסים" לידים, חשוב לטפח ולבנות איתם מערכת יחסים. זה לא "זבנג וגמרנו". חשוב להשתמש בקמפיינים שיווקיים בדוא"ל, בתוכן מותאם אישית ובהודעות ממוקדות כדי לשמור עליהם מעורבים ולהעביר אותם במשפך המכירה, לתת להם תחושה שרואים אותם כאינדיבידואל ולא כקבוצה של לקוחות פוטנציאלים, שכל מה שחשוב זה לגרום להם לרכוש ואז להיעלם.
9. ניתוח ובקרה תמידית: חשוב מאוד לבצע אופטימיזציה ומעקב גם אחרי ביצועי מערכות יצירת הלידים באופן קבוע ושיטתי. מומלץ לעיין במדדים כגון שיעורי המרות, שיעורי קליקים ומעורבות כדי לזהות אזורים לשיפור. ולקיים התאמה שוטפת של האסטרטגיות, התוכן והמיקוד על סמך התובנות הללו.
10. שיפור מתמיד: יצירת לידים היא תהליך מתמשך. חשוב מאוד להישאר מעודכנים במגמות הענף או התעשייה בה העסק פועל, להיות עם אצבע על הדופק בכל הקשור להעדפות קהל היעד הרלוונטי. יש להמשיך לבדוק ולחזור על האסטרטגיות כדי להישאר יעילים לשם יצירת לידים באיכות גבוהה. זכרו, הדרך לליד המושלם עשויה לדרוש ניסוי וטעיה, אופטימיזציה מתמדת והתאמה לשינויים בשוק.
המונח קניית לידים מתייחס לפרקטיקה של רכישת פרטי קשר או לידים למכירות מחברה או ספק שירות של צד שלישי. לידים אלו כוללים בדרך כלל פרטים כגון שמות, מספרי טלפון, כתובות דוא"ל ומידע רלוונטי אחר של לקוחות פוטנציאליים שגילו עניין או עשויים להתעניין במוצר או שירות מסוים.
חשוב להבין כי רכישת לידים שיווקיים באמצעות רכישות אסטרטגיות יכולה להגביר משמעותית את המכירות וההכנסות של החברה, זה מאפשר לעסקים להיכנס לקהל יעד ממוקד ולהגדיל את הסיכויים להמיר לקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים.
כאמור, חברות או יחידים רוכשים לידים כדרך להרחיב את בסיס הלקוחות שלהם ולהגיע אל לקוחות פוטנציאליים. הלידים הנרכשים משמשים לאחר מכן למטרות שיווק שונות, כגון קמפיינים בדיוור ישיר, טלמרקטינג, שיווק בדוא"ל או צורות אחרות של פרסום ממוקד.
רכישת לידים מהווה יתרון משמעותי, שכן היא חוסכת זמן ומאמץ ביצירת לידים מאפס. אך על מנת לקבל איכות ללא פשרות מומלץ מאוד לבחור ספקי לידים בעלי מוניטין וניסיון ספציפי, כדי להבטיח את האפקטיביות וההצלחה של מאמצי יצירת לידים.
בעולם העסקים, הפרקטיקה של קנייה ומכירה של לידים הפכה ליותר ויותר פופולרית. תהליך זה כולל החלפת מידע על לקוחות פוטנציאליים שיכולים להוות נכס רב ערך עבור חברות המעוניינות להרחיב את בסיס הלקוחות שלהן או להגדיל את המכירות.
כאשר מדובר בקניית לידים, לעסקים יש הזדמנות למקד את הפנייה ולהגיע ישירות ללקוחות פוטנציאליים שיש להם סיכוי גבוה יותר להתעניין במה שיש להם להציע. על ידי רכישת לידים, עסקים יכולים לחסוך זמן ומאמץ על ידי מיקוד מאמצי השיווק שלהם בקהל מסוים, ולהגדיל את הסיכויים ליצור מכירות מוצלחות ורווחיות גבוהה.
ישנם מספר מודלים שבהם עסקים יכולים להשתמש כדי לקנות לידים. להלן כמה מהנפוצים בהם:
מודל | פירוט |
---|---|
תשלום לפי ליד (CPL - Cost per lead): | במודל זה, עסקים משלמים סכום קבוע עבור כל ליד שהם מקבלים. העלות לליד נקבעת על סמך גורמים כמו איכות הלידים, התעשייה והנפח. |
עלות לפעולה (CPA - Cost per action): | במודל זה, עסקים משלמים סכום קבוע מראש עבור כל פעולה ספציפית שליד מבצע, כגון הרשמה לניוזלטר, השלמת רכישה או מילוי טופס יצירת קשר. |
עלות לאלף חשיפות (CPM Cost Per Thousand): | מודל זה משמש בדרך כלל בפרסום ברשת המדיה, שבו עסקים משלמים על כל אלף הופעות של מודעות שמסע פרסום הלידים שלהם מייצר. |
מודל מנויים (Subscription): | חלק מפלטפורמות יצירת לידים מציעות חבילות מנוי שבהן עסקים משלמים תשלום חודשי כדי לגשת למספר מסוים של לידים או לקבל זרם רציף של לידים לאורך תקופה מסוימת. |
מודל חלוקת הכנסות (Share Revenue): | במודל זה, עסקים משלמים חלק מההכנסות שנוצרו לספק המוביל כעמלה. זה משמש בדרך כלל בתוכניות שיווק שותפים. |
עלות לשיחת טלפון (CPP - Cost per phone call): | מודל פופולארי אצל מוקדי מכירות אשר מטפלים בשיחות נכנסות, החיוב נעשה ע"פ משך זמן שיחה נכנסת ועלות כל שיחה נקבעת זמן השיחה, ככל השיחה ארוכה יותר הליד יותר חם. |
על מנת להבין את המודל הרלוונטי לעסק נתון, חשוב מאוד להכיר ולהבין את האפשרויות ובעיקר את הניואנסים והיתרונות. שהרי לא כל מודל מתאים לכל סוג עסק או אופי של מנהל. ההתאמה צריכה לנבוע גם מהתקציב אותו מחליטים להקצות למאמצי שיווק ומכירות. בנוסף, כמובן שעסקים חייבים לשקול גם את האיכות והמקור של הלידים שסופקו כדי להבטיח שהם רלוונטיים וסביר שיהפכו ללקוחות משלמים.
להלן כמה דוגמאות ל"לידים חמים" שמפרסמים עשויים לשלם עבורם באמצעות מודל התשלום של CPL:
דוגמא | פירוט |
---|---|
הגשת טופס יצירת קשר: | כאשר משתמש ממלא טופס באתר אינטרנט - בדף נחיתה או כתבת תוכן, מספק את פרטי הקשר שלו ומביע עניין במוצר או בשירות. המפרסם משלם עבור כל שליחת טופס שעומד בקריטריונים שהוגדרו כליד רלוונטי. |
בקשות להצעת מחיר: | כאשר משתמש מבקש הצעת מחיר או מידע על תמחור עבור מוצר או שירות ספציפיים. המפרסם משלם עבור כל בקשה להצעת מחיר שנוצרת. |
הורדות תוכן: | כאשר משתמש מוריד פיסת תוכן, כגון ספר אלקטרוני, חוברת manual או White paper, בתמורה לפרטי הקשר שלו. המפרסם משלם עבור כל הורדה שעומדת בקריטריונים המוגדרים שלו. |
הרשמות לניסיון חינם: | כאשר משתמש נרשם לגרסת ניסיון בחינם של תוכנה או שירות. המפרסם משלם עבור כל הרשמה שנוצרת. |
הרשמות לניוזלטר: | כאשר משתמש נרשם לניוזלטר או לרשימת דוא"ל. המפרסם משלם עבור כל מנוי חדש. |
הרשמות לסמינרים מקוונים: | כאשר משתמש נרשם להשתתף בסמינר מקוון או אירוע מקוון. המפרסם משלם עבור כל רישום שנוצר. |
אלו הן רק כמה דוגמאות, אך ניתן להתאים את מודל התשלום לפי לידים כך שיתאים למטרות ולצרכים הספציפיים של מפרסמים בתעשיות שונות.
למעשה בהחלט אפשר להעריך את העלות של ליד שיווקי. עם זאת, העלות הספציפית יכולה להשתנות בהתאם לגורמים שונים כגון התעשייה, קהל היעד, ערוצי השיווק בהם נעשה שימוש, ויעדי הקמפיין השיווקי.
כדי להעריך את העלות של ליד שיווקי, יש לשקול את סך ההוצאות הכרוכות ברכישת לידים ובטיפוחם. להלן כמה הוצאות נפוצות שיכולות לתרום לעלות הליד:
עלות | פירוט |
---|---|
עלויות פרסום | כולל הוצאות הקשורות לפרסום בתשלום כגון מודעות מקוונות, קמפיינים במדיה חברתית, שיווק במנועי חיפוש או שיטות פרסום מסורתיות כמו מודעות דפוס וכד' |
תוכנות וכלים שיווקיים | עלויות הקשורות לתוכנות אוטומציה של שיווק, מערכות CRM, כלי ניתוח וטכנולוגיה אחרת המשמשת לניהול ומעקב אחר לידים. |
יצירת תוכן | הוצאות הקשורות ליצירת תוכן באיכות גבוהה כמו פוסטים בבלוג, אינפוגרפיקה, סרטונים או מסמכים זרים שמושכים לידים. |
פיתוח ואופטימיזציה לאתר | עלויות הכרוכות בעיצוב ותחזוקה שוטפת של אתר ידידותי למשתמש וממוקד המרות המעודד יצירת לידים. |
שכר ומשאבים לעובדים | משכורות, עמלות ועלויות תקורה של חברי צוות השיווק המעורבים בפעילויות יצירת לידים וטיפוח. |
קמפיינים ליצירת לידים | הוצאות על הפעלת קמפיינים ממוקדים כגון שיווק בדואר אלקטרוני, שיווק במדיה חברתית, אירועים או סמינרים מקוונים. |
על מנת להעריך את העלות של ליד שיווקי, ניתן לחלק את סך ההוצאות במספר הלידים שנוצרו בפרק זמן מסוים. חישוב זה מעניק עלות ממוצעת לליד (CPL). עם זאת, חשוב לציין שהערך והאיכות של הלידים יכולים להשתנות, ולכן חיוני לקחת בחשבון גם את שיעור ההמרה ואת ערך החיים של הלידים כדי לקבל הערכה מדויקת יותר של העלות וההחזר על ההשקעה (ROI) של שיווק מוביל.
רוצים לדעת כמה עולה ליד בנישה שלכם? היכנסו למחירון לידים שהכנו לכם.
הצעד הראשון בקניית לידים הוא לקבוע את קריטריוני המיקוד הספציפיים של העסק. משמעות הדבר היא זיהוי ברור של המאפיינים והדמוגרפיה של הקהל שאליו מעוניינים להגיע. זה יכול לכלול גורמים כגון גיל, מגדר, מיקום, תעשייה, תואר אקדמי, מקצוע ומקום עבודה, תחומי עניין או כל קריטריון רלוונטי אחר. על ידי הבנה ברורה של קהל היעד ניתן להבטיח דיוק מיטבי בלידים שזורמים.
כאשר שוקלים לקנות לידים, חשוב לזכור מספר גורמים לרבות: איכות הלידים, מאחר שלא כל הלידים שווים, איכות הלידים עשויה להשתנות מאוד בהתאם למקור ולשיטת הפקתם. זה חיוני לעשות מחקר מעמיק ובדיקת נאותות על הספק המוביל לפני ביצוע הרכישה.
דבר נוסף הוא רלוונטיות ומיקוד, יש לוודא שהלידים הנרכשים מתאימים לשוק היעד ולפלח הלקוחות של העסק הנתון. קניית לידים שאינם מעוניינים במוצר או בשירות הייעודי תוביל לבזבוז זמן וכסף, אך בעיקר לתסכול ולחוסר אמון בתחום.
כמו בכל דבר הקשור להתנהלות עסקית, גם בנושא קניית לידים, אי ידיעת החוק אינה פותרת את בעל העסק מענישה וקנסות, לכן חייבים לבדוק עמידה בתקנים ולהיות מודעים לכל הנחיות או תקנות משפטיות לגבי יצירת לידים ורכישתם. יש לוודא שהלידים הנרכשים מתקבלים באופן חוקי ושיש לכם אישור ליצור איתם קשר.
מאחר שכל העיסוק בלידים הוא עסקי וכלכלי, חשוב מאוד לבדוק עלויות והחזר ROI: מומלץ לשקול את העלות של רכישת לידים ולהעריך את ההחזר הפוטנציאלי על ההשקעה. בתחשיב כדאי לחשב את ערך החיים של לקוח הפוטנציאלי ולהשוות אותו לעלות לכל ליד כדי לקבוע אם רכישת לידים כדאית כלכלית עבור העסק.
אם למשל בוחר העסק לעבוד במודל של תשלום לכל ליד (PPL) שהוא כאמור תמחור המשמש בשיווק ופרסום מקוונים שבו מפרסם משלם רק עבור לידים מוסמכים שנוצרו באמצעות מאמצי השיווק. עליו להיות מאוד ממוקד וערוך מבחינת המסרים שהוא מכין בעת הפרסום והשיווק בפלטפורמה שנבחרה.
על מנת שהלידים יזרמו כראוי, שני הצדדים מחויבים לתהליך שכולל מצד אחד דיוק שיווקי ומצד שני טרגוט נכון של קהלים. מאחר שהמשמעות היא שבמקום לשלם עבור הופעות או קליקים, המפרסם משלם רק כאשר לקוח פוטנציאלי משלים פעולה מסוימת, כמו מילוי טופס יצירת קשר, הרשמה לניוזלטר או ביצוע רכישה.
ליד נחשב בדרך כלל כשיר אם הוא עומד בקריטריונים מסוימים שהוגדרו מראש על ידי המפרסם, מה שמבטיח כי יש סיכוי גבוה יותר שהם יהפכו ללקוח. CPL משמש לעתים קרובות בקמפיינים ליצירת לידים והוא יכול להיות דרך יעילה לניהול ואופטימיזציה של תקציבי שיווק מכיוון שמפרסמים משלמים רק עבור תוצאות מוחשיות. מודל תמחור זה מאפשר למפרסמים לעקוב אחר האפקטיביות והחזר ה-ROI של הפרסום בצורה מדויקת יותר, מכיוון שהם משלמים רק עבור לידים בפועל ולא עבור הופעות או קליקים.
כאמור, לרכישת לידים יתרונות רבים, בין היתר:
יתרון | פירוט |
---|---|
1. חיסכון במשאבי זמן | רכישת לידים יכולה לחסוך זמן ומאמץ ביצירת לידים, שכן הלידים כבר מטורגטים, נאספים ונבדקים על ידי המוכר. זה מאפשר לעסקים להתמקד בהיבטים אחרים של שיווק, מכירות וניהול עסקי. |
2. קצב אספקה גבוה ויציב | רכישת לידים מספקת הזדמנות להרחיב במהירות את מאמצי יצירת לידים. עסקים יכולים לקנות כמויות גדולות של לידים להגדלת בסיס הלקוחות ולהכפיל את הזדמנויות המכירה. |
3. שיווק ממוקד | הדבר מאפשר לעסקים למקד לקהל ספציפי. זה מאפשר לעסקים להתאים את המסרים וההצעות השיווקיות לקבוצה ממוקדת של לקוחות פוטנציאליים, מה שמגדיל את סיכויי ההמרה. |
4. גישה לשווקים חדשים | רכישת לידים יכולה לספק גישה לשווקים, פלחי לקוחות שעד כה העסק לא הצליח להגיע אליהם בשיטות אחרות ופלטפורמות פרסום חדשות. זה יכול לעזור להרחיב את טווח ההגעה של ולייצר מקורות הכנסה חדשים. |
5. הכפלת ערך | קניית לידים יכולה להיות דרך יעילה להרחיב את בסיס הלקוחות ולהגדיל את המכירות, החכמה היא לחבר בין כל שיטות יצירת הלידים , במטרה לשמור על גישה רב-ערוצית הכוללת אסטרטגיות אחרות כגון שיווק תוכן, אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק במדיה חברתית והפניות חיצוניות. |
6. יצירת וודאות | באמצעות קניית לידים אפשר לשמור על וודאות פיננסית ושמירה על תזרים המזומנים של העסק, יודעים מה קונים ומה מקבלים. |
למרות היתרונות הברורים, עסקים רבים עדיין מתלבטים בסוגיה האם להשתמש בשירות רכישת לידים, הסיבות לכך נובעות בעיקר מחשדנות שנובעת מדיסאינפורמציה שזורמת ממקורות שאינם בקיאים בתחום.
החששות הם בעיקר סביב הסוגיות הללו: חששות בנוגע לענייני פרטיות, כאילו רכישת לידים כרוכה בהשגת מידע אישי על אנשים ללא הסכמתם המפורשת ועלול להיות הפרה של זכויות הפרטיות, ניצול של אנשים פגיעים, חשש כי חלק משיטות יצירת לידים מכוונות לדמוגרפיה פגיעה, כגון קשישים או אנשים במצוקה כלכלית. מה שעלול להיחשב ניצול הפגיעות שלהם לרווח אישי. שיטות הנעזרות במניפולציה והטעיה ועוד.
בסך הכל, הסוגיות המוסריות סביב רכישת לידים סובבות סביב פרטיות, ניצול, הונאה, אמון וכיבוד העדפות הפרט. עיסוק בפרקטיקות אתיות של יצירת לידים המעניקות עדיפות להסכמה מדעת, כיבוד פרטיות ובניית קשרים אמיתיים עם לקוחות היא גישה אחראית ואתית יותר.
הדרך הנכונה עבור בעל עסק המעוניין להיעזר בשירותי רכישת לידים ולהיות רגוע שהכל מתנהל בצורה נכונה, מקצועית ובעיקר אתית, היא לעבוד עם חברה מבוססת ובעלת מוניטין, עם ניסיון מוכח בתחום. חברה שיש לה תוצאות ולקוחות מרוצים שיכולים להוות רפרנס לכל המתלבטים.
הפניה טובה בדרך כלל עומדת בכמה קריטריונים מרכזיים:
1. התאמה: ליד טוב הוא מישהו שתואם את פרופיל הלקוח האידיאלי ויש לו צורך או עניין אמיתי במוצר או בשירות המוצעים.
2. עניין ומעורבות אקטיבית: ליד איכותי מראה רמה מסוימת של עניין או מעורבות עם המותג המעידים על נכונותם לקיים אינטראקציה נוספת.
3. כוונה לרכוש: ליד רלוונטי מדגים כוונה ברורה לרכוש או לחקור עוד ולקבל עוד מידע
4. פרטי התקשרות: ליד טוב מספק פרטי התקשרות מדויקים ומלאים, לרבות שם, כתובת המייל, מספר הטלפון וכל פרט רלוונטי נוסף. מידע אמין ליצירת קשר מבטיח טיפוח ומעקב יעיל של לידים.
5. התאמה לתהליך המכירה: ליד טוב מתיישב היטב עם תהליך המכירה הכולל של העסק ויש לו פוטנציאל להתקדם במסע הלקוח.
6. פוטנציאל המרה: לליד איכותי יש סיכוי סביר להמרה מהירה ולהחזר השקעה גבוה.
אחד הפרמטרים אותם מומלץ לבדוק, כל העת, הוא את שיעורי ההמרה לעומת ההשקעה. אם כי חשוב להבין כי שיעורי המרה טובים עבור לידים יכולים להשתנות בהתאם לתעשייה ולאסטרטגיות השיווק הספציפיות שבהן נעשה שימוש. עם זאת, כהנחה כללית, שיעור המרה של כ-2% עד 5% יכול להיחשב טוב. המשמעות היא שמתוך כל 100 לידים שנוצרו, 2 עד 5 מהם הופכים ללקוחות משלמים.
בתעשיות מסוימות או בקמפיינים ספציפיים, ייתכן שניתן להשיג שיעורי המרה גבוהים יותר. לדוגמה, במסחר אלקטרוני, שבו ניתן לבצע רכישות באינטרנט ללא צורך באינטראקציה אישית רבה, שיעורי המרה של 5% עד 10% ואף יותר נחשבים לרוב כטובים. מצד שני, עבור תעשיות עם מחזורי מכירה מורכבים או נקודות מחיר גבוהות יותר, כגון B2B או נדל"ן, שיעורי ההמרה יכולים להיות נמוכים יותר, בדרך כלל לנוע בין 1% ל-2%.
בסופו של דבר, מה שמהווה שיעור המרה טוב עבור לידים לעסקים, יהיה תלוי בגורמים כמו אמות מידה בתעשייה, יעדים עסקיים והאסטרטגיות המופעלות כדי ליצור ולהמיר לידים. ויש לזכור כי מעקב רציף, ניתוח ואופטימיזציה של שיעורי ההמרה, חיוניים ביותר על מנת להבטיח יצירת לידים אפקטיבית ומקסום הצמיחה העסקית.
על מנת לבצע את העסקה הטובה, המשתלמת והבטוחה ביותר, חשוב להיות מודעים לכל מה שמתרחש בעולם "המסחר בלידים". לאורך המאמר כבר הבנתם שרכישת לידים יכולה להיות דרך מצוינת להגדיל במהירות את בסיס הלקוחות של העסק (כל עסק) וליצור יותר מכירות. להלן מדריך שלב אחר שלב כיצד לקנות לידים ביעילות, או כל מה שרציתם לדעת על רכישה חכמה של לידים חמים ולא העזתם לשאול:
1. הגדרה מדויקת של קהל היעד: לפני רכישת לידים, חשוב להבין את פרופיל הלקוח האידיאלי של העסק. כדי לייצר דיוק ברמות השונות, דמוגרפיה, גיאוגרפיה, פסיכוגרפיה, חתכי העדפות, עניין ו – look alike של הלידים שאליהם מבקשים להגיע. זה יעזור לאיש השיווק לבחור לידים שיש להם סיכוי גבוה יותר להמיר ללקוחות משלמים.
2. מחקר חברות לייצור לידים: ישנן מספר רב של חברות לייצור לידים זמינות באינטרנט. מומלץ לקחת את הזמן כדי לחקור ולהעריך את החברות הללו כדי למצוא את האחת המתאימה ביותר לצרכים של העסק ובעליו ובעיקר לתקציב. ההמלצה שלנו היא לחפש חברות עם מוניטין טוב, ביקורות חיוביות ורקורד של אספקת לידים איכותיים.
3. הגדרת תקציב: כמו בכל שירות חשוב להביט על כל התמונה הפיננסית ולא לקפוץ גבוה מידי, הכוונה היא לבדוק מה התקציב אותו מוכנים להשקיע לשיווק ובתוך המעטפת השיווקית כמה מוכנים להוציא על רכישת לידים. חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו נפח הלידים שצריכים, איכות הלידים הרצויים וההחזר הצפוי על ההשקעה (ROI). הגדרת תקציב ריאלי שמתאים ליעדים ולמשאבים העסקיים זאת נקודת פתיחה חשובה.
4. בחירת ספק הלידים הנכון הוא המפתח לצמיחה: חשוב לפנות לחברות לייצור הלידים שנבדקו ונבחנו בקפידה ולבדוק עמם לגבי מקורות הלידים שלהם, תהליכי אימות הלידים וכיצד הם קובעים את איכותם. ניתן גם לבקש לידים לדוגמה על מנת להעריך את הרלוונטיות והאיכות שלהם. השוואת מחירים נדרשת כמובן גם כאן אך חשוב לאתר את החברה שמרגישים איתה נוח ומקבלים ערך אמיתי לכסף.
5. הגדרת קריטריונים ללידים: בשלב האופרטיבי חשוב להגדיר בבירור את הקריטריונים ללידים שמעוניינים לרכוש, קטגוריות של גיל, מיקום, רמת הכנסה, תחומי עניין והתנהגות רכישה. חשוב להיות ספציפיים לגבי הדרישות על מנת להבטיח קבלת לידים שמותאמים לקהל הייעודי.
6. מעורבות אקטיבית בתהליך: חשוב מאוד לעיין בתנאים וההגבלות של יצירת לידים, זאת ע"י קריאה והבנה של התנאים וההגבלות שסופקו על ידי חברת הפקת לידים. מומלץ לשים לב לפרטים כגון מדיניות החלפת לידים, מדיניות החזרים כספיים והסכמי בלעדיות. ודאו שהתנאים הוגנים ונוחים.
7. מתחילים בקטן ולאט מתעצמים: מומלץ להתחיל עם קבוצת בדיקה קטנה זאת בעיקר במטרה למזער את הסיכון. יש להתחיל ברכישת כמות קטנה של לידים כדי לבדוק את איכותם ופוטנציאל ההמרה שלהם. מומלץ גם לעקוב מקרוב אחר הביצועים של לידים אלה ולנתח את החזר ה-ROI שלהם. אם התוצאות חיוביות, יש פוטנציאל עצום וכדאי ממש להגדיל בהדרגה את כמות רכישת הלידים.
8. התמדה זה המפתח: מאחר שלא מדובר על תהליך מהיר וחד פעמי חשוב מאוד לטפח את הלידים עד להמרה המוצלחת (ואולי גם חוזרת). לאחר רכישת הלידים, חיוני לקיים תהליך מעקב צמוד ואינטנסיבי של טיפוח לידים. מומלץ לתכנן גישה שיטתית ליצירת קשר עם לידים, הכשרתם והמרתם ללקוחות. יש לבצע ניתוח ואופטימיזציה מתמדת של אסטרטגיות המרת לידים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
המרת לידים מתייחסת לתהליך של הפיכת לידים פוטנציאליים (לקוחות אפשריים) ללקוחות בפועל (לקוחות משלמים). זה כרוך במהלכי שכנוע וטיפוח במטרה לגרום להם לבצע את הפעולה הרצויה, כגון ביצוע רכישה, הרשמה לשירות או מילוי טופס.
המרת לידים כוללת לעתים קרובות טיפוח והתקשרות עם לידים באמצעות מאמצי שיווק וטקטיקות שונות כדי להגדיל את הסבירות להמרה. המטרה הסופית של המרת לידים היא להפוך לידים ללקוחות משלמים, דהיינו הגדלת הכנסות וצמיחה עסקית.
סיכויי ההמרה של ליד חם, יכולים להשתנות בהתאם לגורמים שונים כמו התעשייה, המוצר/שירות, איכות הליד ויעילות מאמצי המכירה והשיווק. בדרך כלל, ללידים חמים יש סבירות גבוהה יותר להמרה בהשוואה ללידים אקראיים או קרים מכיוון שהם כבר גילו עניין, קיימו אינטראקציה עם החברה, ויש להם רמה גבוהה יותר של מוכנות לרכישה. עם זאת, חשוב לציין ששיעורי ההמרה יכולים להשתנות באופן משמעותי בין עסקים ותרחישים שונים.
תהליך ההמרה כאמור, מתייחס לשלבים שננקטו כדי להעביר לידים פוטנציאליים למעמד של לקוחות בפועל. להלן השלבים הכלליים המעורבים בתהליך המרת לידים:
1. יצירת לידים: הצעד הראשון הוא יצירת לידים פוטנציאליים ממקורות שונים כגון מבקרים באתר, פלטפורמות מדיה חברתית, אירועים, הפניות, או באמצעות קמפיינים ליצירת לידים.
2. ניתוח הלידים: לאחר יצירת לידים, צריך לבחון את איכותם כדי לראות שיש להם את הפוטנציאל להפוך ללקוחות משלמים.
3. מעורבות לידים: לאחר הכשרת הלידים, יש לייצר תקשורת במגוון הכלים העומדים לרשות העסק בערוצים השונים, לרבות מיילים, שיחות טלפון, הודעות מותאמות אישית או תוכן ממוקד כדי לבנות קרבה ולבסס אמון.
4. טיפוח: עסקים צריכים לספק מידע רלוונטי ובעל ערך ללידים כדי לטפל בנקודות הכאב ובאינסנטיב שעשוי להוביל אותם למסלול להפוך ללקוחות בפועל, הדרך לבניית מערכת יחסים חזקה מתבצעת במספר אמצעים כולל קמפיינים איכותיים בדוא"ל, סמינרים מקוונים, פוסטים בבלוג, ניתוח case study ועוד
5. הערכה: במהלך תהליך המרת הלידים, חשוב להעריך באופן רציף את התקדמות התהליך והליד עצמו. זה כולל מעקב אחר האינטראקציות, התגובות והמעורבות שלהם בתוכן או בתקשורת שנוצרה.
6. קידום מכירות: ברגע שהלידים הראו מספיק מעורבות ועניין, עסקים יכולים להציג את המוצרים ו/או השירותים שלהם בצורה משכנעת ומותאמת כדי לתת מענה לצרכים ולנקודות הכאב הספציפיות של הליד.
7. סגירת המכירה: לאחר הצגת ההצעה הקונקרטית, עסקים צריכים להתחיל את תהליך הסגירה על ידי התייחסות לחששות או התנגדויות, ניהול משא ומתן על תנאים וליווי הליד לאורך תהליך הרכישה.
8. מעקב: לאחר ביצוע המכירה, חשוב לעקוב אחר הלקוחות על מנת להבטיח את שביעות רצונם מהרכישה שביצעו. חשוב מאוד לטפל בכל החששות שעשויים לצוץ לאחר המכירה, זאת מאחר שליד אינו פוסק להיות רלוונטי לאחר ביצוע הרכישה, אלא הופך ללקוח שיש לבצע בו שימור לקוחות כדי שיבצע בעתיד רכישה נוספת.
9. אנליטיקה ואופטימיזציה: לאורך תהליך המרת הלידים, יש חשיבות מכרעת לביצוע מעקב וניתוח נתונים הקשורים ללידים ולהמרה שלהם. על ידי ניתוח האפקטיביות של אסטרטגיות שונות והתאמת טקטיקות בהתאם, עסקים יכולים לייעל את מאמצי ההמרה של לידים לתוצאות טובות יותר.
10. טיוב. טיוב. טיוב. כמו בכל פעילות שיווקית אותה מבצע עסק, גם בנושא המרות לידים ישנה חשיבות עצומה לטיוב המערכות, המודלים והתוצאות. יש להיות עם אצבע על הדופק, לחוש את הסביבה ואת התחרות ובכל העת לשדרג ולשפר.
1. אנחנו מתחייבים לספק לכם לידים איכותיים, יש לנו רקורד מוכח של אספקת לידים באיכות גבוהה עם סבירות מעולה להמרה רווחית ומהירה. הלידים שלנו נבדקים ומאומתים בקפידה כדי להבטיח דיוק ורלוונטיות.
2. כמו כן, אנו מתמחים ביצירת לידים ממוקדים במגוון רחב של ענפים ומתחייבים לפנות לקהלים רלוונטיים בנישה הספציפית שלכם. משמעות הדבר היא שסביר כי הלידים שאנו נספק יתעניינו במוצר או בשירות הספציפי של העסק, וכתוצאה מכך אחוזי המרה יהיו גבוהים יותר.
3. השקעה בפלטפורמה שלנו יכולה להיות פתרון חסכוני עבור כל עסק באשר הוא. במקום לבזבז זמן וכסף על קמפיינים פרסומיים שאולי לא יניבו תוצאות, או יהיו חלקיות מאוד, אתם יכולים לסמוך על הלידים שלנו שיגיעו ישירות לקהל שלכם.
4. מאחר שכולם יודעים ש – time is money וחבל לבזבז את המשאבים המוגבלים שלו, ומאחר שישנה הבנה כי יצירת לידים באופן עצמאי יכולה להיות תהליך שלוקח זמן. על ידי בחירה בנו כספק הלידים שלכם, תוכלו לחסוך זמן יקר ולהתמקד בהיבטים אחרים של העסק, בזמן שאנו מטפלים בתהליך יצירת הלידים באופן צמוד ומקצועי.
5. לחברה שלנו יש מומחיות וניסיון מוכחים לאורך שנים עם מוניטין חזק ואיכותי בענף. צוות המקצוענים שלנו בקיא בשיטות העבודה והאסטרטגיות הטובות ביותר ליצירת לידים באיכות גבוהה. אנו יכולים למנף את המומחיות שלנו כדי להבטיח שתקבלו את הלידים הטובים ביותר בחבילה המשתלמת ביותר.
6. מאחר שאנו רואים את הלקוח במרכז יש לנו פתרונות תפורים ומותאמים אישית. אנו מבינים שכל עסק הוא ייחודי, וצרכי יצירת הלידים שונים ומשתנים גם בין עסקים דומים. זו הסיבה שאנו מציעים פתרונות הניתנים להתאמה אישית במטרה להעניק מענה מיטבי.
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס: