הכלכלן זוכה פרס נובל רונלד קוז, פירסם כבר בשנות ה-30 כי גודלו של עסק, משקף ניסיון למצוא נקודת איזון אופטימלית בין ביצוע התקשרויות פנימיות לבין ביצוע משימות במיקור חוץ. נראה שלפי הגישה הזאת, ככל שעובר הזמן, האיזון משתנה לטובת מיקור חוץ לטובת ביצוע שירותים, ויותר ויותר מטלות נעשות במיקור חוץ. רוצה לומר, העשורים האחרונים מלמדים כי כיום אנחנו חיים בעידן של אאוטסורסינג.
המעבר הזה של רכישת שירותים במיקור חוץ, מאפשר לעסקים קטנים להגיע לצמיחה שהייתה בעבר בלתי נתפסת עבור עסקים כאלה. למשל, כיום עסקים קטנים כגון משרד קטן של רואי חשבון, יועצים פנסיוניים, סוכני ביטוח וכדומה, יכולים ליהנות משירותים של מוקד לתיאום פגישות, באופן שנתפר למידותיהם, וכך מוריד מהם את הנטל של הקמת זרוע שיווקית בצורה שתהא עבורם לא יעילה.
מה זה מוקד תיאום פגישות?
בעבר, עסקים שרצו להביא לקוחות חדשים דרך הטלפון, היו צריכים לפרסם את עצמם בערוצים שונים, ולאחר מכן, להחזיק מערך מוכרים טלפוני שייתאם פגישות מכירה במשרדי העסק. כיום, בשוק של קניית לידים חמים, אפשר להפוך את הלידים האלה ללקוחות שמגיעים לפגישות אצלכם במשרד, ואשכרה רוצים לשמוע על השירות שלכם. כיצד? בזכות מוקד לתיאום פגישות לעסקים, שמאומן בלחזור ללידים חמים ובלגרום להם באחוזים גבוהים להגיע אליכם למשרד, ולשמוע מה יש לכם להציע.
חשוב להבין כי ברגע שלא מדובר "סתם" בליד חם טלפוני (כזה שהשאיר פרטים ורוצה לשמוע עוד), אלא אשכרה במישהו שמטריח את עצמו למשרד שלכם כדי להבין מה אתם מציעים, יחסי ההמרה הם גבוהים. ממש גבוהים. אי אפשר להתחייב עליהם, כי הם תלויים כמעט אך ורק בכם, אבל כשבן אדם מגיע אליכם למשרד, ההיגיון מלמד שהוא בשל לבצע רכישה. כל ליד כזה, הוא לקוח שאתם חייבים לנעוץ בו שיניים.
מה הופך מוקד תיאום פגישות למוקד טוב?
התחום של רכישת שירותים של מוקד לתיאום פגישות עבור העסק שלכם, עובד ככה שאתם משלמים רק על פגישה שמגיעה אליכם למשרד בפועל. כמו כן, היות ואתם משלמים על כל פגישה כזאת, אתם מהר מאוד מבינים אם מדובר בלידים איכותיים שהופכים ללקוחות משלמים, ואם מדובר בסתם לידים "לא אפויים". רוצה לומר, אנחנו יודעים שאנחנו נמדדים היטב בכל ליד וליד. משום כך, לנו יש אינטרס להביא עבורכם את הלידים הטובים ביותר: אנחנו מריצים קמפיין שמעביר את הלקוחות סינון קפדני ואיכותי, ורואים באמת שכל לקוח אכן צריך את השירות שאתם מציעים; אנחנו מוודאים טלפונית עם הלקוח שהוא מבין במה מדובר, ועושים פולואו אפ עם הלקוח כדי לוודא שהוא מגיע לפגישה.
מעבר לכך, מוקד טוב הוא מוקד שדואג שהדברים ייעשו כהלכה לכל אורך הדרך. למשל, שיהיה נציג קבוע להתקשרות עם הלקוח, שמוודא שהלקוח יקבל רק לידים איכותיים, ושאם פגישה מתבטלת, תיקבע פגישה נוספת ללא עלות. כמו כן, מוקד טוב מגלה גמישות ויעילות: אפשר להקטין ולהגדיל את היקף הפעילות בכל רגע נתון, וכן אפשר להתחיל לקבל פגישות תוך זמן קצר מרגע ההזמנה.