מה הם יחסי ההמרה בלידים להלוואות כנגד נכס?
יחס ההמרה בלידים להלוואות כנגד נכס הוא רחב ומשתנה מאד בהתאם למודל העסקי שלכם, בעבודה על בסיס הצלחה או עבודה עם תשלום מקדמה היחסי המרה יהיו שונים לדוגמא.
כל יחסי ההמרה שאנחנו רושמים כאן מתייחסים לאחוז העסקאות שבוצעו בפועל (כסף נכנס לחשבון חברת הייעוץ) מסך הלידים שהגיעו (מדובר על לידים גולמיים), כמו כן, המספרים כמובן לא חד ערכיים ואנחנו כותבים נטו מהניסיון שלנו בענף בצד השיווקי:
לידים למשכנתאות למסורבים – יחס המרה של 3% ממוצע (שכ"ט לעסקה ממוצע 40,000 ₪)
לידים משכנתא לרכישת דירה – יחס המרה של 8% ממוצע (שכ"ט לעסקה ממוצע 20,000 ₪)
לידים מיחזור משכנתא – יחס המרה של 10% ממוצע (שכ"ט לעסקה ממוצע 12,000 ₪)
לידים משכנתא לכל מטרה – יחס המרה של 5% ממוצע (שכ"ט לעסקה ממוצע 25,000 ₪)
ככל שהשכ"ט נמוך יותר אחוז ההמרה ככל הנראה יעלה למרות שלא בהכרח.
לידים להלוואות כנגד נכס או לידים להלוואות לכל מטרה?
עלות ייצור של לידים להלוואות לכל מטרה היא זולה יותר מאשר לידים להלוואות כנגד הנכס בראש ובראשונה מכיוון שקהל היעד גדול יותר, ישנם יותר אנשים שרוצים הלוואה מיידית כאן ועכשיו מבלי לשעבד דבר מאשר אנשים שרוצים לשעבד את הנכס שלהם לטובת מימון.
עולה השאלה, אם לידים רגילים להלוואות לכל מטרה זולים יותר אז למה לא פשוט לרכוש מערוץ כל מטרה ולסנן לידים שיש להם נכס בלבד?
התשובה היא שזה אפשרי, אבל יחד עם זאת, חשוב להבין שהלקוחות בסוף נחשפו למסר כללי ולא ספציפי כמו בקמפיין של הלוואות על בסיס הנכס, בן אדם שיש לו נכס והשאיר פרטים להלוואה לא בהכרח ירצה לשעבד את הנכס שלו לטובתה, מצד שני, אתם מקבלים יותר דטא לנציגי המכירות שלכם במחיר אטרקטיבי, בסוף זה שאלה של התשתיות שיש לכם בעסק, ככל שאתם יודעים לחתם עסקאות מגוונות יותר, עולה הכדאיות להשתמש במשפך שיווקי רחב יותר שמכניס לתוכו יותר לקוחות, מה שנקרא כמות על פני איכות, מצד שני, אם אתם בתחילת דרככם לא היינו ממליצים לכם לעבוד במתודולוגיה הזו.