לינקדאין היא ללא ספק המקום הטוב והעדכני ביותר להופיע ולפרסם בו אם הקהל שלכם הוא עסקי בעיקרו. הרשת המוערכת נתפסת כסמכותית ומקצועית מאוד, ובעקבות כך גם יעילה מאוד עבור עסקים שמעוניינים להשיג לידים, לבצע עסקאות וליצור מערכות יחסים עסקיות. לידים חמים מאוד מחכים לכם שם, כל עוד תדעו כיצד לבצע שיווק נכון. בדיוק בשביל זה כתבנו לכם 5 טיפים מועילים לשיווק בלינקדאין.
1. שימוש בקבוצות לינקדאין
קבוצות לינקדאין צוברות פופולאריות רבה ככל שעובר הזמן, ובלינקדאין עובדים על לשפר את הפונקציות ואת חוויית המשתמש שלהן. כדאי לחפש ולהשתתף בקבוצות רלוונטיות ולחלוק את התוכן המקורי שיצרתם. כמובן שיש לשים לב שהקבוצה מתירה פרסומים שכאלו. במידה וכן, תוכלו לקבל חשיפה, טראפיק ולהיתפס כגורם סמכותי בתחום המקצועי שלכם. גם ללא פרסום של תוכן שיווקי, על ידי השתתפות בקבוצות תוכלו להכיר אנשים ועסקים בתחום וליצור איתם שיתופי פעולה. גם פתיחת קבוצה משלכם יכולה להיות רעיון טוב, ובמיוחד אם יש לכם מספר רב יחסית של קשרים. במסגרת הקבוצה תוכלו גם לשווק את עצמכם וגם לפתח דיונים ערים שיובילו למעורבות מצד המשתתפים האחרים.
2. השתמשו בוידאו
גם בלינקדאין אפשר להשתמש בוידאו, וגם בלינקדאין כדאי. למעשה, סרטונים בלינקדאין זוכים למעורבות רבה מאוד מאז שנכנסו לשימוש בפלטפורמה. כמו ברשתות חברתיות נוספות, גם כאן בהחלט מדובר בדרך יעילה לספר את הסיפור שלכם ולסקרן את הקהל. חישבו על נושאים שבהם אתם מומחים, וצרו סביבם סרטונים. אפשרויות נוספות הן ליצור סרטוני הדרכה לגבי השימוש במוצרים שלכם, לראיין לקוחות או מובילי דעה, לפרסם סרטון תדמית – ועוד. כמו ברשתות נוספות, גם כאן כדאי להשתמש בוידאו טבעי, שמועלה באופן ישיר ללינקדאין, ולא לקשר לסרטונים חיצוניים.
3. מיטוב הדף לקידום אורגני
כדאי לדאוג שעמוד החברה שלכם קל לקידום אורגני, כך שכמה שיותר גולשים רלוונטיים יוכלו למצוא אותו. זאת ניתן לעשות על ידי הטמעה של מילות חיפוש מרכזיות בפרופיל שלכם וקישור לעמוד החברה באמצעות אתר האינטרנט שלכם וערוצי שיווק אחרים שבבעלותכם. כדאי לדאוג גם שהעובדים שלכם רושמים את העסק או החברה שלכם תחת הניסיון התעסוקתי שלהם, וכך תזכו לקבל קישור נוסף. דרך נוספת לשפר את הקידום האורגני היא דרך פרסום של תוכן רלוונטי ומעניין, אותו גוגל יכולים לאנדקס. כמובן שכל מעורבות לה אתם זוכים מצד הגולשים האחרים בלינקדאין גם תשפר את הקידום.
4. תיוג בפוסטים
כשאתם כותבים ומפרסמים פוסט, כדאי לתייג בו אנשים וגורמים רלוונטיים. היתרון בכך הוא שבאופן הזה, העוקבים והקשרים שלהם גם יראו את התוכן שלכם. הגורמים המתויגים יכולים להיות אנשים שמוזכרים בפוסט, אלו שבניתם איתם שיתוף פעולה, אנשים שאתם חושבים שיכולים למצוא עניין אמיתי במה שכתבתם – ועוד. כדאי לשים לב לתייג רק גורמים רלוונטיים מהתחום המקצועי שלכם, כאלו שיעריכו את התיוג שלכם, או שהוא לכל הפחות לא יפריע להם.
5. שיווק ממומן
שיווק בלינקדאין הוא לא רק אורגני. את הפוסטים הטובים ביותר שלכם, אלו הזוכים למעורבות הגבוהה ביותר, ושיש לכם אינטרס בשיווק מתמשך שלהם – כדאי לכם לפרסם גם באופן ממומן. תוכלו לבחור למי להציג את התוכן שלכם באופן ממוקד מאוד ובכך להשיג עוד מודעות, עוקבים, שיתופי פעולה עסקיים, וכמובן – לידים.