שניה לפני שהלכת!
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס:
עמוד הבית » שיווק בפייסבוק – 5 טיפים לכתיבת מודעות מנצחות בפייסבוק
מלבד איכות הקהל, איכות האתר או דף הנחיתה ואיכות הקריאייטיב הוויזואלי של המודעה – לכתיבה עצמה יש חשיבות עצומה. הצלחת הפרסום יכולה לקום וליפול על איכות הכתיבה. ההבדל שיכולה לעשות מודעה מעניינת, מושכת וכתובה היטב הוא אדיר, וכל מי שעובד בסוכנות פרסום דיגיטלי ועוסק בשיווק בפייסבוק יודע זאת היטב. הנה כמה טיפים לכתיבת מודעות מנצחות בפייסבוק, שיעזרו לכם להשיג כל מטרה.
כשכותבים מודעה, חשוב להבין שאין אפשרות אחת טובה. כתיבת מודעות אינה מדע מדויק או עניין של שחור ולבן. בכל פעם שאתם מתחילים קמפיין חדש, חשוב לבדוק מספר אפשרויות כבר מן ההתחלה, ועדיף לנסות לפחות 3 אפשרויות, וריאציות או ניסוחים שונים. תנו לפייסבוק למצוא את האפשרות שעושה את העבודה הטובה ביותר – והתמידו איתה. אין יותר טוב ומועיל מטקטיקה של ניסוי וטעייה. טועים מעט בהתחלה – מצליחים הרבה בהמשך.
סביר להניח שאינכם מכירים באופן אישי את הקהל שאליו אתם מפרסמים. בכל זאת, אם אפיינתם אותו ואת המוצר או השירות המפורסם מבעוד מועד, כנראה שיש לכם פחות או יותר מושג באיזה סוג של אנשים מדובר, ואתם לבטח יודעים באיזה סוג של מוצר מדובר. כשאתם כותבים מודעה, חשוב לזכור למי אתם כותבים ועל מה אתם כותבים – ולכתוב בהתאם לכך. יש להשתמש במשלב שפה מתאים, להתאים את אורך הכתיבה, את סגנון הכתיבה – וכו', הן לקהל היעד והן לאופי השירות או המוצר. כתיבה לא מדויקת לרוב לא תניב תוצאות ותפספס את המטרה – ולהפך.
בסיסי? אולי. בכל זאת, לפני שאתם שולחים את הקמפיין לאישור, בדקו שוב שאין שגיאות כתיב, טעויות תחביריות או טעויות הקלדה. לא לכולם העניין חשוב, ולא כולם בהכרח ישימו לב – אבל אתם צריכים לעשות את העבודה הטובה והמקצועית ביותר. שגיאות מסוגים אלו מורידות מערך המוצר, מערך העסק ומערך הפרסום שלכם.
מודעה בעלת מספר מסרים תבלבל את הקורא. אתם רוצים להיות ממוקדים וחדים – וכמה שיותר. דמיינו שאתם משחקים כדורסל ומנסים למסור לשחקן מספר כדורים בבת אחת. האם הוא יוכל לתפוס את כולם? כנראה שלא, ובסופו של יום, הוא עשוי לפספס את כולם. לעומת זאת, אם תמסרו לו כדור אחד – קיים סיכוי טוב שהוא יתפוס אותו. זאת צריכה להיות הגישה גם בעת כתיבת המודעה. חשבו על המסר שאתם רוצים להעביר, כתבו אותו באופן מדויק, ואל תיכנעו להעברת כל המסרים שאתם רוצים להעביר בבת אחת. כמו שאומרים – תפסת מרובה, לא תפסת.
בתור סוכנות פרסום דיגיטלי שבנתה אינספור קמפיינים, אנחנו יודעים היטב שהכותרת היא החלק החשוב ביותר במודעה. לרוב היא הדבר הראשון שהגולש רואה, וזאת ההזדמנות שלכם לתפוס את תשומת הלב שלו. בדרך כלל מדובר בהזדמנות קצרה וחמקמקה, ולכם יש לא יותר מאשר רגע או שניים, וכמה מילים, על מנת לגרום לו להמשיך לקרוא. כדאי לכתוב כותרת מושכת, מעניינת, מאתגרת ויוצאת דופן. אין לכתוב כותרת לא רלוונטית או כותרת שמבטיחה יותר מדי, שלאחר מכן יתברר מהר מאוד שהיא לא מחזיקה מים – ואז הגולש יתאכזב. קחו את המסר המזוקק שלכם והביעו אותו בכותרת באופן מעניין. זאת המשמעות של להיות קופירייטר.
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס: