שניה לפני שהלכת!
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס:
עמוד הבית » עלות פרסום דיגיטלי
לא קיים מישהו שלא מקבל פרסומות בדרך כלשהן. כאשר מדובר בפרסומות דיגיטליות אנו חשופים למאות פרסומת ביום כאשר אנו גולשים באתרים, מחפשים בגוגל, קוראים כתבות באפליקציות, צופים בסרטונים ביוטיוב, נמצאים ברשת החברתית ואיפה לא. כל הפרסומות הללו לא הופיעו יש מאין וכמובן שמישהו שילם עליהן וכיוון אותן ישירות אלינו. לפרסום הדיגיטלי יש עלות המשתנה בהתאם לפרמטרים שונים הספציפיים לכל מפרסם ומפרסם. אז במה תלויה עלות הפרסום הדיגיטלי? כבר נפרט.
בואו נקח לדוגמא אולם אירועים אשר רוצב לפרסם את עצמו בדיגיטל. האם הוא יסתפק בקמפיין פרסום אחד? ממש ממש לא. אותו אולם אירועים יצטרך לעלות עם קמפיין לכל סוג אירועים אותו הוא רוצה לפרסם, לדוגמא: אולם לחתונה, ברית/בריתה, בר/בת מצווה, ארועים עסקיים ועוד. כאשר אתם פונים לחברת פרסום נלקחים בחשבון כמות המוצרים או השירותים אותם אתם רוצים לפרסם ומושפעת מכך העלות.
ככל שהמוצר או השירות שאתם מפרסמים יהיו יותר פופולריים ויותר מפרסמים יתחרו על המילות חיפוש האלו, כל יגדל התשלום על כל מודעה שפרסמתם וילחצו עליה. לדוגמא חברת מטבחים המתחרה על המילה מטבח לעומת חברה המוכרת מוצר אלקטרוני לתעשייה ספציפית, לא ישלמו את אותו המחיר עבור הקלקה על מודעה. על מטבח התחרות עזה ומדובר פה במוצר נפוץ מאוד, לעומת מכשיר ייחודי שלא כולם מחפשים.
המודעות שיפורסמו יהיו במסגרת התקציב אותו תגדירו. כאשר תקבעו את התקציב, המודעות יתאימו את עצמם ויחדלו מלהופיע כאשר התקציב של אותו יום ייגמר. מפרסם חכם יוציא את המיטב מכל תקציב פרסום אותו יגדיר הלקוח. חברת ymedia מזמינה אתכם לפגישת היכרות בה תוכלו להבין עד כמה גדול הפוטנציאל של חשיפת העסק שלכם בדיגיטל ותתחילו להכניס הרבה יותר.
בגדול, ככל שיכנסו יותר גולשים לאותה מודעה שפרסמתם (CTR) במחיר נמוך יותר (CPC), עלויות המדיה יהיו זולות יותר לאותו טראפיק.
יחד עם זאת חשוב לזכור שזה לא אומר שתמכרו יותר, לפעמים טראפיק זול מביא תנועה פחות איכותית, הסוד הוא לשמור על שניהם.
בגדול לא.
ניתן אולי לקבל הערכה ממפרסמים שפרסמו באותה נישה שלכם, אבל אם אתם שומרים על ייחודיות בקמפיין שלכם, לא ניתן לדעת מה יהיו העלויות.
תלוי מה היעד העסקי שלך?
מחפשים ביצועים? אז מה האינדיקטורים להצלחה? כמות לידים? כמות עסקאות?
או שבכלל הכיוון הוא מיתוג? וזכירות?
תקציב פרסום נגזר מהיעדים שהצבתם.
רצינו להציע לך חבילת לידים במחיר מיוחד,
לקבלת פרטים מלאו את הטופס: